• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Jag köpte precis Private Embroided dress 4 från Haven.. ringde först så den säkert fanns. (jag väntar hem min almost black livealot och är så förväntansfull över hur den ser ut - hade hemma en vit som jag dock fick reklamera då den var trasig i broderiet så jag vet att jag gillar den)

Mitt bästa tips är - ring alltid butikerna!

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-05 10:59:31 följande:
    Åh, köpte du den grå med rosa blomma? Hon hade två grå; en med vita broderier och en med rosa. Jag provade båda men tyckte den med vita broderier passade bättre till mina andra kläder. Inser du att jag förmodligen har varit i din underklänning?
    *ASG* hon sade aldrig vilken färg det var på broderier.. måste kolla på sidan.
  • Bina

Siabellon - välkommen tillbaka och grattis till köpet!

Powerpuffpingla - ja det verkar vara den med rosa vilket inte alls gör sig illa mot övriga kläder för min del. Jag skall tänka på dig när jag kliver i den *garvar*

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-05 11:47:27 följande:
    Tur att jag hade duschat i går då Den är superfin. Tyvärr är jag lite stor runt bysten så jag kan inte köra den som tunika till kofta o jeans. Jag får nöja mig med att ha den under andra toppar annars ser jag råslampig ut.
    haha, duschar du VARJE dag?

Ja jag kommer inte kunna ha den sådär heller utan under kofta och toppar. Mööööjligen med någon underklänning under så det blir många lager och man förvillar bh-band. (eller så får jag åka upp och slampa mig ihop med dig )
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-05 22:00:13 följande:
    Haha! Kolla vad jag hittade när jag sökte runt på nätet! minzo.jetshop.se/ Svensk också! Undrar varför det är så svårt att hitta vissa webshoppar
    schyy.. sprid det inte - så kanske vi kan hugga lite på rea
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-06-06 06:07:57 följande:
    Det blev en jane loves terry tunic stl 4 i blått och en i rosa ;) Har letat som en tok efter dessa!
    Grattis! Jag hade min rosa i förrgår och gillar den massor - ett "gladplagg".
  • Bina
    Stargirl skrev 2009-06-06 12:19:05 följande:
    Det tycker jag inte alls. Det fanns en massa stl (men kanske missade jag det då jag själv är 0 eller 1) Sen fanns det en massa plagg med små defekter. Typ en knapp som saknas osv.
    mm undrar om det är dessa plagg man kan se på Tradera med ett jack i nack-labeln?

Lägg gärna med mig på listan även om jag bor långt bort så kanske det passar in med lämplig resa
  • Bina
    Stargirl skrev 2009-06-06 12:34:23 följande:
    Har på mig min hit&run dress idag för första gången Ska snart på kalas nämligen. Den har hängt i garderoben i nästan 2 månader utan att jag har använt den.
    Wohoo... och jag sitter i min grå pilgrim med underklänning det är njutbart att vara välklädd även om man är hemma med sjukt barn
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-06 13:06:33 följande:
    Det är väl det som kallas vardagslyx?
    Jaa - precis så!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna