Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Sorry, inte tenfold utan Lovely Knit jacket i grönt skulle det vara...
    Men den säljaren blev jag plötsligt misstänksam mot, hon har en till likadan lovely knit ute till försäljning men där kan man inte se broderiet på vä arm - eller är jag blind?

• Pokergirl

Om någon springer förbi OM-butiken i Stockholm hade det varit supersnällt om ni kunde höra om Grandmas coat i lila strl 3 kommit in. Fanns inte när jag var där i april, men jag kan inte släppa tanken på den...

• Pokergirl
    Stargirl skrev 2009-06-06 10:53:55 följande:
    Förra året var den i Oktober månad. Så jag hojtar till! Så får vi köra en mail kedja.
    Låter helt fantastiskt! Synd bara att jag är några veckor från BF då och har flygförbud (bor i Umeå). får väl köra ner...
  • Pokergirl

Nu känns det som att det snurrar så himla mycket kopior av OM på nätet att jag knappt vågar handla. Får satsa på sådant som det står begagnat skick på isf, men det känns ff väldigt osäkert vilket är trist.

Såg faktiskt en Grandmas coat "live" som jag tror var fejk. Broderiet i ryggen drog åt sidan och såg inte snyggt ut alls. Brukar era äkta göra så?

• Pokergirl

Och inte blev jag mindre paranoid när jag googlade... Hittade wholesale, från Kina,

Contact Person Access denied!
    You do not have any listing in this category.
    General Info Post date: April 2, 2009, 11:37 pm Last update: April 2, 2009, 11:37 pm Deadline: September 29, 2009, 11:37 pm Location Country: China State: Guangdong City: Guangzhou ZIP/Postal Code: 510000

A odd molly classic from fall 2008 collection, odd molly #336 everyday long cardigan. Details Brand New With Tags And Booklet
    Color: Dark blue, Grey
    Size: 1 (S), 2 (M), 3(L)
    Material: 50% mohair / 50% acrylic
    USD20.00/pc Wholesale only ( MOQ:5pcs )
    Shipping: USD45.00/5pcs,
    Payment: Paypal, Bank Wire, Western Union
    Will Ship With EMS

• Pokergirl

En till:

A ODD MOLLY Classic from Fall 2008 Collection

Odd Molly #506 Tenfold Knit Jacket

Brand New With Tags And Booklet

Color: Dark blue, Pink

Size: 1 (S), 2 (M), 3(L)

Material: 80% Lambswool, 20% Nylon

USD25.00/pc Wholesale only ( MOQ:5pcs )

Shipping: USD45.00/5pcs, USD80.00/10pcs

Payment: Paypal, Bank Wire, Western Union

Will Ship With EMS

• Pokergirl

A ODD MOLLY Classic from Fall 2008 Collection

Odd Molly #233 Lovely Knit Jacket

Brand New With Tags And Booklet

Color: Gray, Blue

Size: 2 (M), 3(L)

wholesale price: USD45.00/pc

MOQ: 5pcs

Shipping cost: USD45.00/5pcs. Will Ship With EMS

Payment: Paypal, Brank wire, Western Union

• Pokergirl

Bina: Jo, visst är det så att dom inte är perfekta, men den hon hade på sig såg ut som att den som broderat varit kraftigt påverkad.

Jag blir så jäkla upprörd nu när jag sitter och googlar, finns hur många kopior som helt j-kla öppet säljs på nätet. Känns jävligt att folk ska bli lurade att betala dyra pengar för kopior som faller sönder.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna