Odd Molly tråd för oss inbitna
Vem var det som var på jakt efter en Tenfold Knit Jacket 4 i grönt?
http://www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Lovely-knit-jacket-green-st-4-xl-auktion_93160754
Vem var det som var på jakt efter en Tenfold Knit Jacket 4 i grönt?
http://www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Lovely-knit-jacket-green-st-4-xl-auktion_93160754
Sorry, inte tenfold utan Lovely Knit jacket i grönt skulle det vara...
Men den säljaren blev jag plötsligt misstänksam mot, hon har en till likadan lovely knit ute till försäljning men där kan man inte se broderiet på vä arm - eller är jag blind?
Bina: Nu blev jag ännu mer misstänksam... Missade den infon, varför skulle det ta tio dagar?
Om någon springer förbi OM-butiken i Stockholm hade det varit supersnällt om ni kunde höra om Grandmas coat i lila strl 3 kommit in. Fanns inte när jag var där i april, men jag kan inte släppa tanken på den...
Nu känns det som att det snurrar så himla mycket kopior av OM på nätet att jag knappt vågar handla. Får satsa på sådant som det står begagnat skick på isf, men det känns ff väldigt osäkert vilket är trist.
Såg faktiskt en Grandmas coat "live" som jag tror var fejk. Broderiet i ryggen drog åt sidan och såg inte snyggt ut alls. Brukar era äkta göra så?
Och inte blev jag mindre paranoid när jag googlade... Hittade wholesale, från Kina,
Contact Person Access denied!
You do not have any listing in this category. General Info Post date: April 2, 2009, 11:37 pm Last update: April 2, 2009, 11:37 pm Deadline: September 29, 2009, 11:37 pm Location Country: China State: Guangdong City: Guangzhou ZIP/Postal Code: 510000
A odd molly classic from fall 2008 collection, odd molly #336 everyday long cardigan. Details Brand New With Tags And Booklet
Color: Dark blue, Grey
Size: 1 (S), 2 (M), 3(L)
Material: 50% mohair / 50% acrylic
USD20.00/pc Wholesale only ( MOQ:5pcs )
Shipping: USD45.00/5pcs,
Payment: Paypal, Bank Wire, Western Union
Will Ship With EMS
En till:
A ODD MOLLY Classic from Fall 2008 Collection
Odd Molly #506 Tenfold Knit Jacket
Brand New With Tags And Booklet
Color: Dark blue, Pink
Size: 1 (S), 2 (M), 3(L)
Material: 80% Lambswool, 20% Nylon
USD25.00/pc Wholesale only ( MOQ:5pcs )
Shipping: USD45.00/5pcs, USD80.00/10pcs
Payment: Paypal, Bank Wire, Western Union
Will Ship With EMS
A ODD MOLLY Classic from Fall 2008 Collection
Odd Molly #233 Lovely Knit Jacket
Brand New With Tags And Booklet
Color: Gray, Blue
Size: 2 (M), 3(L)
wholesale price: USD45.00/pc
MOQ: 5pcs
Shipping cost: USD45.00/5pcs. Will Ship With EMS
Payment: Paypal, Brank wire, Western Union
Bina: Jo, visst är det så att dom inte är perfekta, men den hon hade på sig såg ut som att den som broderat varit kraftigt påverkad.
Jag blir så jäkla upprörd nu när jag sitter och googlar, finns hur många kopior som helt j-kla öppet säljs på nätet. Känns jävligt att folk ska bli lurade att betala dyra pengar för kopior som faller sönder.