Inlägg från: pumbalumba |Visa alla inlägg
  • pumbalumba

Odd Molly tråd för oss inbitna

Var in mpå bobbys i Jkpg, de hade en del kläder men inget på rea

• pumbalumba

Ska sätta mig och ringa runt till olika butiker som säljer OM, i jakten på en Grandma's och Crochet, Lovely knit. Vet någon ungefär vad de kostade till fullpris?

• pumbalumba
    Stargirl skrev 2009-07-06 13:44:38 följande:
    Testa en butik som heter Bubbel och ligger i Åkersberga Centrum. Min syster var där och de har 30% och hade tydligen en massa saker kvar i flera olika stl. Hon köpte två blusar och en kofta i stl 1 i helgen.
    Tack för tipset! Ska genast pröva att ringa dit.
  • pumbalumba
    Mabimao skrev 2009-07-06 18:14:30 följande:
    Jag har förstått att de nyss haft crochet lovely knit på Kosta outlet...... Jag ville ha en röd.....(drömma, drömma).......kunde till och med nöjt mig med vilken färg som hest. Men de skickar INTE. Gjorde det ett tag, men det blev för mycket jobb med det. Nån som hann handla?
    Jag åker förbi Kosta outlet i morgon, så jag kollar efter en sån, är på span efter en själv. Vilken storlek vill du ha?
  • pumbalumba
    Mabimao skrev 2009-07-06 21:05:17 följande:
    3 i vilken färg som helst. Vilka har den gjorts i mer än röd?
    Jag vet inte riktigt i vilka färger, har själv sett den i rosa.
  • pumbalumba

Nu har jag lockat in syrran med i OM "träsket".

Maken har resignerat och det är han som fixat turen till Kosta, med orden att där kanske det blir lite billigare han kan ju leva i den tron. han vet inte riktigt att det finns mängder med affärer som säljer OM

• pumbalumba
    Mabimao skrev 2009-07-06 21:47:19 följande:
    Rose, grey, chalk eller röd i 3. Vad tror du de kostar? Jag har shoppat en hel del de sista dagarna. Livsfarligt att hänga här inne. Man blir mer beroende än innan.....
    Ja det är livsfarligt att gå in här, man blir fast. Tur för mig, eller inte , så kommer jag inte ha internet några dagar.

Vet inte alls vad de kan kosta, vet inte heller vad ordinariepris var. Vet någon? Ordinarie pris på Crochet? även Grandma's? Lovely knit?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna