Odd Molly tråd för oss inbitna
Blev inget från idyll, tyvärr var det jag beställt slut. Suck!
Har hittat en summer of 2007 tunic till fullpris, funderar om jag ska köpa. Känns lite som att jag vill komma över den på rea.
Så dåligt bara en butik här i Bohuslän som har rea nu, de flesta ska vänta till eftter v.32.
Mabimao menar jag
Hemkommen från semestern nu, det enda semesterfyndet jag gjorde var en (tror den heter så här) lamy dress i chalk.
Nu väntar jag med spänning på att höstnyheterna ska nå butik. Har blivit helt biten ju.
Men vart ska det bli 70%?
Är det någon som ska till Lysekil så kan ni väl poppa in där och se om det börjat med rean?
Frusna flickan skrev 2009-08-07 20:07:27 följande:
Äntligen känner jag mig inte helt galen som vissa av mina vänner tycker Vet inte hur många gånger jag fått höra att jag borde handla mer på H&M. Jag handlar ju faktiskt där ibland.
Jag som nyligen har hamnat i träsket har redan fått höra liknande
Måste förresten delge en rätt komisk situation. Jag har ju hitintills bara lyckats samla på mig 5 OM plagg. I alla fall häromdagen så träffade jag för första gången frun till en kusin till mig(en kusin jag inte träffat på 15 år) Jag hade min makeout dress rosa med matchande trällor och där kommer hon i makeout dress gul i matchande trällor. Till råga på allt hade vi i princip samma frisyr. Helt klart var klädvalet en riktig isbrytare