Inlägg från: pumbalumba |Visa alla inlägg
  • pumbalumba

Odd Molly tråd för oss inbitna

triathlet skrev 2009-08-07 20:50:12 följande:
    Wow, vad är oddsen för det! Vilken kul grej! Jämförde ni fler plagg? Hade ni samma smak i övrigt OM också?
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 21:08:50 följande:
    Och värre lär det bli
    Värre-oj då

Faktiskt av mina 5 plagg så var 4 lika, rätt otroligt. Så vi har nog rätt lika smak. Hon berättade om lite annat hon har och alla de jag känner till gillar jag. De från äldre kollektioner har jag ingen koll på. Blir att göra sig en liten tripp på si så där 140 mil och botanisera i hennes garderob
  • pumbalumba

Frusna flickan skrev 2009-08-08 11:56:05 följande:

Fick ej med inlägget jag citerade men det handlar om det som var "för bra för att vara sant". Berry dressen bla...
    Men så bedrövligt! Fattar inte att folk kan vara så falska.
  • pumbalumba

Vet ni om Crochet lovely knit koftorna också har blivit plagierade? har hittat en men är osäker på om den är original.

• pumbalumba

Ni som har Crocheten, vad står på ryggen på den? Försöker luska ut om en jag hittat är äkta eller kopia. Har någon set någon sådan kopia?

• pumbalumba
    MinSeth skrev 2009-08-08 21:04:14 följande:
    Hej Mollysar, jag skulle behöva lite hjälp med att artbestämma en av mina koftor. Jag har två bilder på den i mitt galleri. Vad heter denna Molly?
    Så snygg den var koftan, gillade skarpt kragen på den.
  • pumbalumba
    Puffig Pingla skrev 2009-08-08 20:35:14 följande:
    Inte vad jag har hört hittills. Tror den kostar mer än vad de tjänar in på att göra kopia på den.
    Okej.
  • pumbalumba

Sara Mia skrev 2009-08-10 21:29:15 följande:

Jag har en booklet från OM där den finns med: 492 vintage printed long dress heter den. Ser mycket fin ut på bilden där.
    Sara Mia skrev 2009-08-10 21:30:50 följande:
    Sara Mia skrev 2009-08-10 21:29:15 följande: Ursäkta, kollektionen heter Living tenfold
    Tack!
  • pumbalumba
    Bina skrev 2009-08-11 19:35:24 följande:
    Jag är så ledsen.. jag är lurad... jag vet inte hur jag går vidare nu.. www.tradera.com/Ny-klanning-fran-market-Odd-M... kolla omdömena.. Anledningen till att jag mitt pucko vågade handla var att det var bild i samma miljö som en jag tidigare handlat av på samma ort. Jag trodde såklart att det var dottern i familjen som reggat sig.
    Så trist Bina. Usch, vilka hemska människor det finns.
    Har du betalt och allt? Fått hem en kopia?
  • pumbalumba
    Bina skrev 2009-08-11 19:35:24 följande:
    Jag är så ledsen.. jag är lurad... jag vet inte hur jag går vidare nu.. www.tradera.com/Ny-klanning-fran-market-Odd-M... kolla omdömena.. Anledningen till att jag mitt pucko vågade handla var att det var bild i samma miljö som en jag tidigare handlat av på samma ort. Jag trodde såklart att det var dottern i familjen som reggat sig.
    Såg i din Blogg att du betalt via Payson. Ev. kan Payson stoppa utbet. Vet när jag använde för ett par år sedan så gick inte pengarna över förrän jag godkänt varan. Vet inte om det fortfarande funkar så. Kolla med Payson.
  • pumbalumba
    Stargirl skrev 2009-08-12 17:39:39 följande:
    Kolla i min blogg....köpte en idag
    Du är superfin i din robe!
  • pumbalumba

Åh så kul att ha fått tag på en berry klänning. Vet någon om det finns kvar i strl 4 på Om butiken? Skickar de?

• pumbalumba

Idag har jag suttit på föreläsningar hela dagen. Suck, det roliga var att jag fick massor av komplimanger för min Grandma's

• pumbalumba
    malinoski skrev 2009-08-12 19:03:51 följande:
    de hade ganska många Berry kvar och tror mig allt se strl 4 också. Men har du provat den? Jag fick nämligen gå ner en storlek, tyckte den var stor! Vet inte om de skickar, men kan vara värt att ringa och fråga! Lycka till!
    Okej. tack!
  • pumbalumba

Kikade in på Country dreams men jag måste nog prova, för här ställer också bysten till det. Köpte en minimizer typ ingen skillnad alls, suck!

• pumbalumba
    elma skrev 2009-08-15 08:06:56 följande:
    isako: jag var inne på bobbys igår här i stan(Jönköping). De hade fått in lite av höstnyheterna men håller med om att utbudet är skralt och lite knepigt. Rean var urusel med....lite blå koftor och några makeout dresses....Vi får börja lobba för att Våran kåk kan ta in Odd Molly istället, de har bättre smak.
    Skrev inne hos dig. Har du kollat om Fribergs på A6 fått in något från höst kollektionen? Har inte varit där på ett tag.
  • pumbalumba
    Stargirl skrev 2009-08-15 18:51:44 följande:
    Jag tror det är väldigt svårt att ha en butik och ta in allt i alla storlekar.  Tänk vilka fakturor man skulle ha 30 dagar efter leverans då kläderna hänger kvar i flera månader efter det. Så är det lättare att ha flera leverantörer med olika leverans och fakturadatum.
    Ja visst är det så, men önska kan man ju.
  • pumbalumba

Såg på Tradera att en ny säljare där säljer helt nya plagg. Hon har bara ett omdöme hitintills. Har för mig att det tidigare fanns en annaa säljare på samma ort som också sålde nytt. Undra om det är en som har omreggat sig.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna