Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Ugglan71 skrev 2009-08-08 14:25:52 följande:
    Vad är det för köp och sälj??
    Lite swap/sälj/köp/efterlyses

everydaymolly.blogspot.com/2009/08/swap-kop-s...
    Ugglan71 skrev 2009-08-08 14:17:32 följande:
    Fan, jag att jag hade en död lite larv (eller rättare sagt skalet). Börjar oroa mig att det är pälsänglar... såg ut som en silverfisk. Kollade på klänningen den satt (Från dagmar) och det var två små hål i fodret. SUCK. Har tagit ur allt. Skulle vara katastrof om mina mollysar är drabbade. Ska tvätta allt och köra dem i torkskåpet en stund och hoppas (om de är angripna)att det int blir några hål. Gråter fanmej en skvätt....
    Åh nej vad trist Hoppas inget mer blivit "drabbat"
  • Duntoffla

God kväll!

Äntligen lite FL tid (sonen nattad och sambon jobbar kväll)

PPP- Fint fynd! Blir lite sugen på att besöka OM-butiken igen. ÄR lite sur över att min superpleated inte funkade i storlek. "tur" att den var lätt att bli av med i alla fall... alltid något

Alltså, ibland är jag lite väl impulsiv för att vara en planerande människa. Denna knappade jag hem på 3 röda. Vet inte ens om jag vill ha den...

www.tradera.com/-ODD-MOLLY-BLUS-TUNIKA--STORLEK-2--JATTEFIN--auktion_96678504

Inte min annons men tydligen snart min blus

• Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-08 22:01:44 följande:
    Jag har haft en sån i samma färg. Tycker att den är jättefin. Dock lite genomskinlig men så är det ju ofta..........
    Vet du hur den är i storlek? Jag verkar ju ha strl 2 i det mesta men även 3. Synd med genomskinlig. Får hitta ett bra linne att ha under.
    Frusna flickan skrev 2009-08-08 22:04:02 följande:
    Duntoffla: Om du tröttnar på din lovefirst pink vet du väl vart du hör av dig
    Haha...
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-08-08 22:05:52 följande:
    Men jag kan inte se vad för fint du har köpt, länken funkar inte.
    Men vad 17! Nu då?
    www.tradera.com/-ODD-MOLLY-BLUS-TUNIKA--STORLEK-2--JATTEFIN--auktion_96678504
    Puffig Pingla skrev 2009-08-08 22:10:02 följande:
    Ah så fin. Den där kommer bli jättebra på dig. Tror du fick den till väldigt bra pris. Och för tunn... kanske skulle funka med en cupcake under? Ps. Jag sålde precis en kofta till säljaren av din blus. Spännande hur kläderna byter hem.
    Ja, det skulle kanske funka. Får investera i ett sånt.

Kul att saker liksom recyclas
    Sara Mia skrev 2009-08-08 22:14:26 följande:
    Nu har jag också sett ditt senaste fynd. Vilken söt liten karamell! Den bllir nog snygg till jeans och stövlar. Var lite svårt komma vidare på länken, men om man sökte på auktionsnumret gick det bra.
    Jag hoppas bara att den passar nu också men som du säger funkar nog jeans och ett par bruna boots/stövlar.
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-08-08 22:18:21 följande:
    Men var söker man på det någonstans, vill ju oxå se det fina fyndet
    Du klistrar bara i auktionsnumret i sökrutan där du ex skriver Odd molly i vanliga fall
  • Duntoffla
    alias skrev 2009-08-08 22:19:25 följande:
    Det där är en jättefin tunika! Had en (en var aningens för liten så jag sålde den), och har sökt efter en i rätt storlek sedan dess. Tror inte att du kommer att ångra dig!
    Tack för att ni övertygar mig om ett bra köp. Vilken storlek hade du och vad har du i andra OM-plagg?
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-08 22:48:15 följande:
    Nu svarar jag fast det ej var direkt riktat till mig. Jag hade stl 3 och mindre hade jag inte kunnat ha. Jag har tre på saker som sitter åt vid bysten, annars 2. man kan nog inte gå ner en stl mot normalt på den iaf. Cupcaken blir nog lite för mkt att ha under, men jag kanske ej får medhåll. Jag tycker att det är bäst med ett ärmlöst tight linne för bästa look. Tunikan är jättefin tycker jag och börjar undra varför jag sålde den. Men så är jag ju extremt ombytlg när det gäller mina OM. Har svårt att spara utan byter ofta ofta..
    Jag är rätt bred över ryggen/axlarna men har inge byst att skryta om. Du har kanske rätt med cupcake, ett enkelt linne med tunna band är kanske bättre. Har ett vitt HM-linne med tunna band. FÅr testa med det.

Ja, lovefirst fanns i storlek 2 och 3 kvar i onsdags när jag var där. Tror inte jag ska dit på måndag men blir det ngn annan dag och jag vet i förväg så kan jag hojta till
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-08 22:49:56 följande:
    Till vilket pris?? Åh varför bor jag inte  Sthlm *suckar Jag kan säkert ha både 2 el 3.................................... F-N
     I Om-butiken kostar den 850 kr.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna