isako skrev 2009-08-15 13:55:37 följande:
Det kan ju vara så att de drar till med en högre summa bara för att de tycker det är meckigt.
One skrev 2009-08-15 13:38:23 följande:
"Olympia sa: Tack for svar och valkomnande! Ja, det ar nog alltid lite risk med att kopa nagot fran ebay tex. Ska kolla upp svenska butiker och se om de levererar till UK, och det finns ju lite har med. Ar lite kar i velouren dock, och 390a " Men det finns ju flera englandsbaserade nätbutiker, kolla in bambis lista på
bambi.blogg.se (tror jag adressen är annars går det att googla på bambiblogg... ) Vet någon förresten om Lovely knit koftorna kommit i denna sändning? Skulle så gärna vilja ha en sådan för min kalla arbetsplats i höst/vinter.... Sedan, är det någon som sett Check me wrap i färgen rose? Och vad är det egentligen för färger på den som är i chalk? Blå och chalk rutigt eller vad? Jättesvårt att se på bilder. Ngn som sett
irl? Ang skärpet på t88 dress. Alla, jag upprepar, alla andra som säljer den beskriver den med ett medföljande skärp..så jag vet inte vad ajabaja pysslar med...om jag hittat alla mina andra favvisar på andra ställen hade jag nog inte köpt hos dem, bara för att jag surar till på det där med skärpet...men kanske om många nog ifrågasätter så får de ge sig, om inte så kan ju OM- huvudkontor klargöra vad som faktiskt gäller ang t88 dressen... Tjenix, nu ska jag försöka hålla mig från att klicka hem en t88 smock i pink...
Jag har inte Check me wrap men check me tunic i chalk. Tycker att Om´s bilder är lite missvisande. Den är blå/vit rutig med cerisa linjer och cerise band baktill. Lägger strax in en bild i BT.