• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Mamma2001
    Puffig Pingla skrev 2009-07-20 13:07:11 följande:
    Bara så alla har koll - det där är inte jag. Det där är Ina som har Franssohnska gården som startat mollyblogg. Jag kommer fortsätta köra mitt vanliga röriga race.
    oj, citerade bara på fel
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-07-20 09:08:50 följande:
    så söööööööööööt!
    Gulle du.....
  • Ullis 10

Hur är robe (marin el turkos) i storlek? Gillar ni den ni som har? Har normalt strl 2..

• Audrey Will

Ullis 10 skrev 2009-07-20 14:29:56 följande:

Hur är robe (marin el turkos) i storlek? Gillar ni den ni som har? Har normalt strl 2..
    Jag har turkos robe i strl.2, tycker den är rätt normal i storlek, inte stor. Älskar min!
  • Mabimao

Menar du plysch eller frotté?
    Jag har en i plysch och den är normal i storleken. Såååå skön.

Jag tror paketet från Tyskland äntligen är här!
    Kan inte vara något annat.....sambon är och hämtar ut det.
    Återkommer med rapport.
  • Ullis 10
    Mabimao skrev 2009-07-20 15:02:52 följande:
    Menar du plysch eller frotté?Jag har en i plysch och den är normal i storleken. Såååå skön.Jag tror paketet från Tyskland äntligen är här! Kan inte vara något annat.....sambon är och hämtar ut det. Återkommer med rapport.
    Plysch har jag (den grå m fjäril på ryggen) nu funderar jag på de mönstrade m frottekänsla...
    ok strl 2 funkar nog då om jag hittar:)

Spännande m paket!!
  • Morty

Hej! {#lang_emotions_sunny}

Jag fick tag på en Grandmas Coat i storlek 2 via annons och var överlycklig så klart. Fick hem den och den är alltså grymt lång i ärmarna. *jag ser ju inte klok ut* Är det så 'normalt'? Eller de är rymliga i storleken? Den är helt OK i övrigt. Jag har en lovlier knit i storlek 2 och den är perfekt i ärmlängd. Blev ju så ledsen när den inte passade. Näe, den får jag nog flytta härifrån. (obs ingen annons!) Tror ni det kan funka med en 1:a istället....äh enklast är väl att försöka leta rätt på en i en affär och prova. Verkar vara svårt då de flesta sålt slut. Grandmas coat kommer bara till våren, eller?

Har kikat in i era bloggar och ni är så fina allihop! {#lang_emotions_flower}

Plutten & Pluttan
  • Ullis 10
    Morty skrev 2009-07-20 15:19:43 följande:
    Hej! Jag fick tag på en Grandmas Coat i storlek 2 via annons och var överlycklig så klart. Fick hem den och den är alltså grymt lång i ärmarna. *jag ser ju inte klok ut* Är det så 'normalt'? Eller de är rymliga i storleken? Den är helt OK i övrigt. Jag har en lovlier knit i storlek 2 och den är perfekt i ärmlängd. Blev ju så ledsen när den inte passade. Näe, den får jag nog flytta härifrån. (obs ingen annons!) Tror ni det kan funka med en 1:a istället....äh enklast är väl att försöka leta rätt på en i en affär och prova. Verkar vara svårt då de flesta sålt slut. Grandmas coat kommer bara till våren, eller?Har kikat in i era bloggar och ni är så fina allihop!
    De är långa i armarna o då har jag inte korta direkt..
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-07-20 15:22:30 följande:
    De är långa i armarna o då har jag inte korta direkt..
    OK, tack! Har du gått ner i storlek för att få ärmarna lite kortare? Jag kan ju inte göra något som det är nu, känner mig som en piingvin nästan. Eller så är det inte meningen att jag ska ha en.
    Plutten & Pluttan
  • NewYorker
    Morty skrev 2009-07-20 15:19:43 följande:
    Hej! Jag fick tag på en Grandmas Coat i storlek 2 via annons och var överlycklig så klart. Fick hem den och den är alltså grymt lång i ärmarna. *jag ser ju inte klok ut* Är det så 'normalt'? Eller de är rymliga i storleken? Den är helt OK i övrigt. Jag har en lovlier knit i storlek 2 och den är perfekt i ärmlängd. Blev ju så ledsen när den inte passade. Näe, den får jag nog flytta härifrån. (obs ingen annons!) Tror ni det kan funka med en 1:a istället....äh enklast är väl att försöka leta rätt på en i en affär och prova. Verkar vara svårt då de flesta sålt slut. Grandmas coat kommer bara till våren, eller?Har kikat in i era bloggar och ni är så fina allihop!
    Ja, de är långa i ärmarna, men det ska ju vara ett uppvik också. Du kan ju förlänga det uppviket lite, eller dubbla det (om det inte blir för knöligt).
    Jag gillar när ärmarna är långa, men det är klart att coaten ska ju inte se urvuxen ut ...
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna