• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-20 21:06:43 följande:
    jag döööööööööööööööööööööööööööööööööör
    Jag har en sjuk liten hjärna
  • Siabellon

Glossy and Shiny: du stod för världens roligaste gapflabb i kväll!

Vad 17 vad svårt det är, håller ju med dig samtidigt som jag tycker en indy torde passa mig bättre.

Alla andra: tack för att ni kommenterat o gör det ärligt. det är därför vi är bäst här inne eller hur?

• Audrey Will
    Siabellon skrev 2009-07-20 21:15:41 följande:
    Glossy and Shiny: du stod för världens roligaste gapflabb i kväll! Vad 17 vad svårt det är, håller ju med dig samtidigt som jag tycker en indy torde passa mig bättre.Alla andra: tack för att ni kommenterat o gör det ärligt. det är därför vi är bäst här inne eller hur?

Det verkar som att du är mer sugen på en Indy - kör på den då tycker jag! Man ska bli förälskad i sina nya OM-plagg när man lagt så mycket pengar på dom, inte tveka för mycket. Och Emb. är ju knappast det enda "vardagsvänliga" plagget OM har.. du hittar säääkert annat!
  • Mabimao
    Audrey Will skrev 2009-07-20 21:38:19 följande:
    Det verkar som att du är mer sugen på en Indy - kör på den då tycker jag! Man ska bli förälskad i sina nya OM-plagg när man lagt så mycket pengar på dom, inte tveka för mycket. Och Emb. är ju knappast det enda "vardagsvänliga" plagget OM har.. du hittar säääkert annat!
    Håller nog med. Det är för mycket pengar för att tycka "sådär" om den.......
    Är man inte helt nöjd kommer man heller inte använda den.
    Och tänk vad många fina klänningar du kommer ha....
    Men den bruna färgen var fin på dig. Ta en Indy i brunt kanske...
  • Stargirl
    Mabimao skrev 2009-07-20 21:48:52 följande:
    Håller nog med. Det är för mycket pengar för att tycka "sådär" om den.......Är man inte helt nöjd kommer man heller inte använda den.Och tänk vad många fina klänningar du kommer ha....Men den bruna färgen var fin på dig. Ta en Indy i brunt kanske...
    Håller med...."hit and run" var en sådär och är det fortfarande.....
  • Mamma2001

Sitter och kikar på höstnyheter på Fitts and company`s hemsida. Åhhh!
    En av mina favoriter är "Jacquard Long Socks" Någon av er som provat dom? Köpte mina första förra hösten och jag fullkomligt älskar dom!

• maruttan
    Bina skrev 2009-07-20 09:03:15 följande:
    Det är Lovely knit du vill ha? Annars säljer Mathilde (Hamngatan & Biblioteksgatan i Stockholm) Lovelier knit blå till 50% rabatt.. de hade massor och de är så söta att de skickar om man ber om det.
    Eftersom jag är en nybliven OM-anhängare så har jag ju inte koll på skillnaden på dessa 2 men efter lite googlande så har jag kommit fram till att det är en Lovely knit jag vill ha. Jag vill ha en rosa Lovely knit, ull eller bomull spelar ingen roll, i stl 4. Vet inte om någon av er läser tidningen Mama men för några nummer sen så var det ett reportage om en tjej som hette Johanna ( tror jag?) vars dotter Leia dog av en bakterie och i det reportaget så var det en bild på henne i en supersnygg Lovely Knit. Tror det var en i ull och den var SÅ snygg!!
  • Stargirl
    maruttan skrev 2009-07-20 22:13:01 följande:
    Eftersom jag är en nybliven OM-anhängare så har jag ju inte koll på skillnaden på dessa 2 men efter lite googlande så har jag kommit fram till att det är en Lovely knit jag vill ha. Jag vill ha en rosa Lovely knit, ull eller bomull spelar ingen roll, i stl 4. Vet inte om någon av er läser tidningen Mama men för några nummer sen så var det ett reportage om en tjej som hette Johanna ( tror jag?) vars dotter Leia dog av en bakterie och i det reportaget så var det en bild på henne i en supersnygg Lovely Knit. Tror det var en i ull och den var SÅ snygg!!
    Den var i bomull. Jag är rätt säker på att just den färgen inte gjorts i ull (rätta mig om jag har fel).
  • maruttan
    Stargirl skrev 2009-07-20 22:14:46 följande:
    Den var i bomull. Jag är rätt säker på att just den färgen inte gjorts i ull (rätta mig om jag har fel).
    Nej du har säkert rätt! Jag är ju bara en nybörjare på detta! Men på bilden ( i tidningen) så ser det ut som om att den var i ull. Men den rosa finns alltså inte i ull utan bara i bomull?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna