Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Nu när jag såg denna klänning med samma mönster som kjolen så ångrar jag lite att jag inte la ner kjolen i varukorgen på den tyska sidan också...

www.stayhard.se/Product.aspx&attribute1Value=2448

Kajsan skrev 2009-07-14 22:30:06 följande:
    Nä, jag har lagt ner wienerbröd med choklad i ,tillfälligt,  måste satsa på mig själv lite
    Helt rätt! Tycker att det där går i vågor. Jag har inget i garderoben som är kul nu medan Noels har mååånga fina plagg. Var förstås tvungen att lägga en liten order på nya Molosar dock. Få bli en T-rensning i september så jag får in lite kulor.{#lang_emotions_money_mouth}
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2009-07-14 22:30:43 följande:
    Calou är sjukt sköna eftersom det är gummisula istället för trä, man måste ha båda *nickar*
    Ja, på så sätt verkar de bra. Har lite knas med ena foten och behöver några fotriktiga. Är Hasbeens tokstumma?
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-07-14 22:45:03 följande:
    Aha.....då skulle de kanske kunna fungera som "jobbskor". Ett sätt för mig själv att i huvudet resonera om att jag nog "behöver" dessa.... HaHa......
    *ASG*
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2009-07-15 00:15:58 följande:
    Ja absolut! Jag ska just köpa mig ett par till att ha på jobbet, eftersom mina bruna i nubuck fastnade i en skoputsningsmaskin i Köpenhamn och blev repiga Hasbeens är tokstumma, men förvånansvärt sköna fast de är så höga. Peep toe superhigh och slip in superhigh är båda 9 cm, men jag kan lugnt gå i dem en hel dag, kanske inte dagligen på ett butiksgolv typ dock. Där är caloun bättre!
    Ok, måste nästan testa Hasbeens i någon butik. Är osäker på att jag ens kan gå i dem.

Köpte du dina Calou i någon butik eller på nätet? Bruna Nubuck låter fint (och användbart)
    Mabimao skrev 2009-07-15 00:45:24 följande:
    Jaha, sen natt shopping igen. Två 613 på Blocket. En vit och en rosa. Och en tenfold bomull på Tradera. Herregud. Så.....jag la ut mina fynd från i måndags, de var ju på gränsen till för små. Det finns en gräns för hur många plagg jag kan försvara att ha. Någon annan kan få dem. Nu skall jag inte läsa denna tråd på ett par dagar.....och lägga datorn gömd.......
    Oopsie daisy! Såg dina små godingar på T. Lite sugen är jag...
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 10:33:10 följande:
    Fields of Lace på idag 3:an blev så mycket bättre på mig än 4:an. Hade de haft en 2:a skulle jag provat den oxå. Det är nog bra att ta en storlek mindre av den då den lätt lägger på 15 pannor. Jag har en tunn underklänning på så att inte "resårdelarna" hakar upp sig på jeansen.
    Puh, hur kan du ha jeans på dig i denna värme? {#lang_emotions_sunny}*smälter bort*
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 11:11:27 följande:
    Värme? Sitter och fryser på jobbet. Luftkontidioneringen jobbar sig blå här. Har tom stor scarf på mig.
    Oj, vilken skillnad! Jag satt ute i solen och rann bort. På vårt jobb (har iofs semester nu) är det tokvarmt trots AC.
  • Duntoffla

Var hemma hos en kompis idag och passade på att prova hennes Lovely knit så nu MÅSTE jag ha en sån De verkar bara så himla svåra att få tag på. Har ni något tips på var jag kan hitta en beige med orange knytband alt rosa i storlek 2?

• Duntoffla
    Stargirl skrev 2009-07-16 09:03:39 följande:
    OM butiken hade när jag var där sist. Ring till dem och kolla. Tror de hade rosa och turkos. Men de kommer ju till vintern igen så ngn gång i Oktober borde de finnas ute i butik. Om du inte behöver en på stört.
    Behöver och behöver Vill ha *otålig*

Jag kollar med OM. Är ute efter bomull.
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-16 10:51:54 följande:
    Öhum, någon har haft knappåsen hängades idag . Har hänt ett antal gånger. Nåväl det är ju inte som när jag på fredagsfikan med halva företaget upptäckte att jag hade en konstig knöl vid vaden. Stack in handen nertill och fiskade ut - ett par trosor. Jubel från kollegorna - ridå för mig....... fast å andra sidan är de vana vid märkliga saker från mitt håll Vad kul att komma hem och ha något att se framemot men det verkar som du börjar bli en smula trött på tzatziki och Lollo & Bernie? Du borde definitivt ha en livealot (till den purple grandman jag försökte lura på dig härom dagen). Ps. Trosorna var rena och hade åkt in i brallorna i tvättmaskinen. Man är väl ingen snuskis heller
    *ASG* Hahaha...gud vad roligt! Vilken succé det måste gjort! Hoppas att det var de snygga spetstrosorna och inte mormorsmodellen med hög bred kant 
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-16 10:58:03 följande:
    små, svarta spets...... thank god!!!
      Skönt! Inte kul med grådassiga gamla ök som man kan ha hemma
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna