• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-08-01 21:15:22 följande:
    Jag köpte ju en från Tyskland i stl 4. Och jag är en 3:a i det mesta. Så, gå inte upp. Och jag tror PPP som köpte den av mig också tyckte den var lite stor....kolla hennes blogg.
    Ok, men då är ju frågan om jag bör ha 2 eller 3 med tanke på de olika storlekarna jag har. Den är väl rätt vid i modellen? Då bör jag nog ha 2. Kan den jämföras med superpleated blouse rent modellmässigt? Där hade jag 1 eller 2 då jag provade
  • Duntoffla
    Ugglan71 skrev 2009-08-01 21:24:01 följande:
    Läst något väldigt märkligt.... Läst att Mathildes personal använder OM kläderna (en hel dag) och när dagen är slut så hänger de tillbaka kläderna och säljer dem till sina kunder. Fy sjuttan, jag vill inte använda dessa kläder om någon annan använt dem och dessutom betala fullt pris... Kolla länken: www.miashopping.com/stores/mathilde.html Vad tror ni? Har handlat enheldel just på Mathilde. Har väldigt ofta fått ett ganska snorkigt bemötande. för två veckor sedan stod två personal i kassan och ingen av dem hade tid att ta betalde. Inte alls trevligt!
    Det låter ju helknas! Jag kan inte tänka mig det. (eller hoppas inte i alla fall)
    Jag har varit i telefonkontakt med dem i PK-huset samt var där och kikade och då var de mkt hjälpsamma.
  • Ugglan71
    Duntoffla skrev 2009-08-01 21:26:41 följande:
    Det låter ju helknas! Jag kan inte tänka mig det. (eller hoppas inte i alla fall)Jag har varit i telefonkontakt med dem i PK-huset samt var där och kikade och då var de mkt hjälpsamma.
    Kanske beror på vem man stöter på. Jag har även fått trevligt bemötande med oftast en otrevlig upplevelse. Vill man ha OM får man offra sig lite
  • Mabimao
    Ugglan71 skrev 2009-08-01 21:24:01 följande:
    Läst något väldigt märkligt.... Läst att Mathildes personal använder OM kläderna (en hel dag) och när dagen är slut så hänger de tillbaka kläderna och säljer dem till sina kunder. Fy sjuttan, jag vill inte använda dessa kläder om någon annan använt dem och dessutom betala fullt pris... Kolla länken: www.miashopping.com/stores/mathilde.htmlVad tror ni? Har handlat enheldel just på Mathilde. Har väldigt ofta fått ett ganska snorkigt bemötande. för två veckor sedan stod två personal i kassan och ingen av dem hade tid att ta betalde. Inte alls trevligt!
    Jag har läst Mathilde personalens svar på det där påståendet.
    www.miashopping.com/stores/mathilde.html

Jag tror inte på det alls! Det skulle aldrig fungera......tänk på ryktet....
    Jag har alltid blivit TOK-BRA bemött av dem. Även när man ringer så tar de sig tid att kolla i butiken.
    Urgulliga.
    Det kan ju i och för sig vara rätt många som jobbar där och jag kanske haft tur.
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-08-01 21:22:56 följande:
    jag är beredd att hålla med. Jag vill inte heller gissa mig till vilket pris som säljaren satt utan vill man ha ett minsta pris så skulle jag också sätta ut det som utrop. Sorry Juicy, vill inte heller låta sur men jag har nog inte heller fattat vitsen med res pris
    Ja duma dumma mig, haha strunt i respriser i fortsättningen, lite onödigt o fattar inte heller, men vill ju testa nu går det i graven.
    Hoppas som du säger att buden ökar mot slutet
    Välkommen tbax förresten{#lang_emotions_sunny}
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-08-01 21:24:26 följande:
    Ok, men då är ju frågan om jag bör ha 2 eller 3 med tanke på de olika storlekarna jag har. Den är väl rätt vid i modellen? Då bör jag nog ha 2. Kan den jämföras med superpleated blouse rent modellmässigt? Där hade jag 1 eller 2 då jag provade
    Om jag skulle köpa en ny skulle jag ta 3 och jag kunde inte ha superpleted i 2 (trång över armarna på mig)
    Jag skulle ta en 2 om jag vore du.
    Men vi är alla olika bygda.....
  • Ugglan71
    Mabimao skrev 2009-08-01 21:30:54 följande:
    Jag har läst Mathilde personalens svar på det där påståendet. www.miashopping.com/stores/mathilde.htmlJag tror inte på det alls! Det skulle aldrig fungera......tänk på ryktet....Jag har alltid blivit TOK-BRA bemött av dem. Även när man ringer så tar de sig tid att kolla i butiken.Urgulliga.Det kan ju i och för sig vara rätt många som jobbar där och jag kanske haft tur.
    Hoppas inte att det är sant. Vore väldigt synd. Känns som de lurar sina kunder då.
  • Mabimao
    SooJuicy skrev 2009-08-01 21:30:55 följande:
    Ja duma dumma mig, haha strunt i respriser i fortsättningen, lite onödigt o fattar inte heller, men vill ju testa nu går det i graven.
    Hoppas som du säger att buden ökar mot slutet

Välkommen tbax förresten
    Gulle du som tar det så
  • Mabimao

Så flickor....dags att kolla in visningen om 20 minuter.......knas att det står test på sidan fortfarande........

• Bambiblogg
    Mabimao skrev 2009-08-01 21:36:26 följande:
    Så flickor....dags att kolla in visningen om 20 minuter.......knas att det står test på sidan fortfarande........
    Hos mig står det inte test... gjorde det igår tror jag
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna