• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Skrutteruttan skrev 2009-08-02 09:05:33 följande:
    Såg precis visningen...jeanskjolen var underbar, likaså koftan med fjärilar, många fina linnen/underklänningar som var fina..Tycker dock att det är trist att alla modeller ser ut som pinnar...Eller är jag dum som säger att vi är många med kurvor som bär OM, det hade varit roligt att se hur kläderna satt på mer "normala" kvinnor...
    Jag garvade när jag såg vissa plagg - hur skulle de se ut med mina boobs *himlar med ögonen* ... så jag är benägen att hålla med dig.
  • Duntoffla

God morgon girls!

Har inte kikat så mycket på visningen men fastnade även jag för jeanskjolen. Så fin!

Tror att det kommer vara massa plagg jag kommer vilja ha

Bäst att börja spara nu

Solen skiner idag och vi ska snart till stranden. Sista semesterdagen idag. Ska jobba imorgon och sen är det inskolning på nya dagiset resten av veckan innan jobbet startar på riktigt. Trist men ändå skönt på sätt och vis. Längtar efter att få lite bättre vanor igen med träning och mat. Har nog lagt på mig X antal kilo. Funderar på att köra lite pulver och GI ett tag nu.

Är fortfarande förbenat shoppingsugen och surar över att jag inte hittade NÅGOT OM-plagg på min semestertripp söderut. Traderapengarna börjar snart bränna i fickan

• Skrutteruttan
    Ugglan71 skrev 2009-08-02 10:00:19 följande:
    Expressen har lagt upp bilder från visningen www.expressen.se/1.1658621?articlePopup=true
    Kjolen med den Lovelier knit-koftan är ursnyggt!!!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • One

Går fortfarande och myser över mina blåa kappa...helt underbar...och den sprider fortfarande en svag mollydoft, trots att den inte legat i sin påse...
    I´m so happy!

Men tjejer, jag är lite sugen på indy dress i chocolate...men tror ni att man kan ha det...jag är 3o+....passar den verkligen på hösten också med sina fjärilar? Jag gillar den men jag har en annan klänning som jag vill ha som kommer snart...om den inte kostar skjortan förstås...och om man hinner med att få den när man fått reda på hur storleken är på den.

Jättejobbigt förresten att man inte kan veta hur storlekarna är...då är det ju liksom ursvårt att förboka....suck.

• Stargirl
    One skrev 2009-08-02 11:38:16 följande:
    Går fortfarande och myser över mina blåa kappa...helt underbar...och den sprider fortfarande en svag mollydoft, trots att den inte legat i sin påse...I´m so happy!Men tjejer, jag är lite sugen på indy dress i chocolate...men tror ni att man kan ha det...jag är 3o+....passar den verkligen på hösten också med sina fjärilar? Jag gillar den men jag har en annan klänning som jag vill ha som kommer snart...om den inte kostar skjortan förstås...och om man hinner med att få den när man fått reda på hur storleken är på den. Jättejobbigt förresten att man inte kan veta hur storlekarna är...då är det ju liksom ursvårt att förboka....suck.
    Hahaha...vem är inte 30+ Jar har iofs taraddile dress men den har oxå fjärilar. Klart du kan ha den. Bild finns på min i bloggen om det är intressant.
  • jojoa75
    freemind skrev 2009-08-02 11:19:22 följande:
    Nu har jag lagt upp bilder på hur jag och dottern var klädda på svågerns bröllop igår.mollyist.blogspot.com/
    nu ser jag ju att det var din blogg.. SUPERfina var ni verkligen! Så fint alla dina mollysar sitter på dig!
    xstitchtunikan sitter ju jättesnyggt trots att du ser storbystad ut på bilderna (menar INTE nåt neg, bara jämför med min strl B som tvekar om de får plats) Har du din vanliga strl i den eller har du gått upp/ner i strl?
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Mabimao

ppp hoppas du hade det magiskt igår!!!!!
    Du har en hoodly väl, hur är 4:an, kan jag ha en tror du med tanke på att bkusen var för stor?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna