Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Audrey Will skrev 2009-06-09 23:21:41 följande:
    Ja precis, tack för tipset! Ska även prova galltvål, aldrig testat. Har du testat det på redan tvättade fläckar, eller bara på "nya" fläckar?
    Har lyckats med både tvättade och nya fläckar. Dock av varierande fläckorsak.

Ny knyter jag mig oxå - maken börjar titta ilsket och undrar om jag blivit hacker.

Natti natti
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-10 12:39:20 följande:
    Jag vill ha linnet med fjärilar på ... någon som sett en 4:a?(undrar om det är någon som smittat av sig på mig )
    Näe, det kommer ju aldrig .

OM-butiken hade en 4 i förra veckan iaf.
    Sen kan man ju köpa det på Tradera för 700 kr men då gäller det ju att puckosäljaren hör av sig och skickar det. {#lang_emotions_yell} (för er som inte är insatta i diskussionen har jag vunnit en auktion på sagda linne där köparen är spårlöst försvunnen).
  • Puffig Pingla
    Peak skrev 2009-06-10 11:58:19 följande:
    ingen rea någonstans? Shoppingsugen
    Haven har en massa rea sedan igår. De är bara lite långsamma på att uppdatera hemsida.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-10 14:42:29 följande:
    Smocket är med gummiband så jag har skitsvårt att bedöma detta..
    Spraya vatten (med blomspruta) på den och låt den hänga ut sig i nån timme.
    /Husmor
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-10 17:03:13 följande:
    Ååh var ni tvungna att tipsa om Haven - de hade ju Livealot blusen till vrakpris, och i min storlek! *blänger varnande på min shoppingsugna högerhand*Men Bina, om du ska skicka tillbaks blusen du fick idag kan du ju köpa något annat ist..? Och i såna situationer tycker jag faktiskt man får tröstshoppa ett extra plagg, för sveda och värk, typ
    Fast Livealot..... Den är ju så fiiiiiiiiin. Det är faktiskt värt att äta knäckebröd en vecka för att få den. Den funkar ju till allt.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-10 17:14:35 följande:
    Gärna Man kan behöva (o)moraliskt shoppingstöd ibland!
    Tror inte på något sätt att det är ett problem i den här tråden.
    Det är liksom Highway to Shoppinghell som gäller här. Eller vi kan kalla det "din vän på vägen till bankrutt".

Kan vi inte värva en OM-motståndare till tråden som stoppar en varenda gång man trycker på köpknappen.

Ps. Nu åker jag till Haven och hämtar min 329a
    /Miss Shopalot
  • Puffig Pingla

Hähupp!
    Da bitch is back from Haven (not from heaven )

Vet inte hur det här gick till men det ramlade ner en till grej i påsen.....

Ska äta så kommer snart rapport... (för det finns snygga reagrejer kvar)

• Puffig Pingla

Så, bänkar mig med datorn vänd från maken.

Det blev en blårutig 329a, cotton embroided dark blue (en sån Bina dissade )
    OCH en Lovely Knit, Darkblue i bommul. Bina har helt rätt att den är liten i ull men i bomull är den ok i storleken. Dessutom skönare om jag ska vara ärlig.

Sen försökte jag pruta till mig en Private Dress, chalk men det gick sådäääär. Den kostar hur som haver 450kr i butiken om nån skulle vara intresserad.

Fanns både svart och powder Livalot. (inte för att någon här är intresserad ).

• Puffig Pingla
    Glossy: Dang vad jag kelade med Livealoten

Bina: Den satt som en smäck

Den som frågade om vad man kan ha under en Livealot - Spoilerdress är jättefin under. Alt Private dress. Om man inte känner att plånboken räcker till så har både Åhlens och H&M jättefina likadana just nu.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna