Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

villemina skrev 2009-06-10 22:16:41 följande:
    Superbra! Slipper jag kanske våndas i solariet mera. Får lite cell-skräck i den möbeln. *ryyys*
    Ja, senast jag var i ett solarie (några år sedan) fick jag synen av att jag var skinkan i toasten som låg och fräste i ett stort mackjärn. Rubbad, jag vet.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-10 22:39:45 följande:
    jag vinkar god natt!
    Natti natti,

Själv får jag väl sätta mig och tillverka lite halsband när jag har fastnat här hela kvällen. Ska bara gå och mysa lite i min kofta först.
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-10 22:30:38 följande:
    Jag som skulle sova!!Men hörni! HÖRNI: man kan preordra höstkollektionen på butikcha!*springer igen*
    Ja tjena vad jag kom härifrån. Hittade ju en röd Livealot på Butikcha!!!! Vill ha {#lang_emotions_yell}
  • Puffig Pingla

Bina darrrrrling - snygga kläder i dag

Dagens Pingla, Blå Pointelle Linne och Blå Lovely Knit.

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-11 10:15:42 följande:
    Fy 17 vad shoppingsugen jag är. är in på varenda site o kollar OMplagg men endera finns ingen strl eller så är det fel färg. har varit inne på Traderas Köpnu o kollat också men inget. Hjälp!!
    Man tycker ju att jag borde vara shoppingmätt efter gårdagen men noooooooo. Den där spärren som säger "det räcker nu" verkar ha tagit semester.
  • Puffig Pingla
    malinoski skrev 2009-06-11 11:31:31 följande:
    Tack för tipsen om vad jag kan ha under min nya Livealot!Vilket märke på Åhlens är det som har liknande OM-plaggen du nämner? Tänkte försöka ta mig till Å City efter jobbet och shoppa.. :)
    Jag såg dem på underklädesavdelningen på Åhlens vid Odenplan. *viskar* det är nog ett nattlinne egentligen
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-11 12:24:54 följande:
    Annars måste jag säga att det inte är min shoppingdag! Skulle åtminstone beställa nytt Decleor Ansiktsvatten o rengöring o så HAR de inte ens vattnet inne. Har kollat runt lite med DonnaBeauty är absolut billigast och beställa fr utlandet vill jag inte.....Måste nog tröstshoppa nåt OMplagg. sktisamma om strl inte är rätt.......
    Oh tack för påminnelsen. Skulle ju handla därifrån. Har glömt det varje dag i två veckor och mitt ansiktsvatten (som för övrigt finns) har ca två tsk kvar. *går och shoppar*
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-11 13:18:23 följande:
    Nu har jag beställt den! Fanns kvar på Haven. 1050:- kändes som ett ok pris. www.huset-shop.com/images/OddMollyLivealot.jp...1.bp.blogspot.com/_ufYpNAtBank/SbZzF-SdVnI/AA...*svettig*Tog storlek 3 (den enda storlek som fanns kvar enligt hemsidan) och hoppas den passar. Har tre i alla mina andra Mollysar så det ska väl funka, va?Det ser ut som om det är ett linne UNDER blusen på den första bilden. Eller ser blusen ut så? Har aldrig sett en Livealot *irl*.
    Mwahahhaahaaaaaa...  {#lang_emotions_laughing} en till vars kläder jag "boppat" (provade den igår). Sprider mina Powerpuffbaciller till hela OM-truppen. Den är jättesnygg på mig (bara lite liten). Du kommer bli såååå nöjd.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna