• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • maruttan

Hmmm klurigt men tack för att ni försökte! Får maila säljaren och luska lite mer.

• Tabby

Vet någon hur denne är i storlek? Odd Molly Long Cashmere Sweater,

http://www.fifiluxe.com/products/Odd-Molly-Cashmere-Cardigan-in-Pink.html#

• Höst06

Måste fråga er experter....
    Köpte precis en Lovley Knit på Tradera. Det är från sommarens kollektion mörkblå med rosa band i bomull. Finns det kopior på dem?
    Den är ny med taggar, säljaren har sålt några andra OM plagg men inte just denna och inte en massa likadana. Bör jag avstå?

• Stargirl
    Höst06 skrev 2009-08-10 12:22:19 följande:
    Måste fråga er experter....Köpte precis en Lovley Knit på Tradera. Det är från sommarens kollektion mörkblå med rosa band i bomull. Finns det kopior på dem?Den är ny med taggar, säljaren har sålt några andra OM plagg men inte just denna och inte en massa likadana. Bör jag avstå?
    Lovely knit finns i kopior. Men om en person sålt begagnade saker och inga likadana så skulle jag våga köpa på Tradera.
  • Stargirl
    Höst06 skrev 2009-08-10 13:02:30 följande:
    Denna säljaren är det. Usch, vill ju inte ha en kopia...Tror ni den är ok?www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    Hon säljer PRECIS de plaggen som är kopierade. Velour, Makeoutdress och X continent stich samt lovely knit. Inga av bilderna är hennes egna utan alla är tagna från OM´s hemsida. Dessutom har hon sålt flera falska LV plånböcker. Jag skulle INTE köpa.

1. Bilderna ska vara tagna av personen själv så man faktiskt kan granska det faktiska plagget.

2. Om säljaren säljer olika plagg från olika kollektioner och sådant som inte är vanligt att man kopierar så skulle jag våga köpa.

3. Om säljaren har över 100 positiva.

4. Om säljaren säljer lite varierade grejer som garanterat inte är falska.
  • oOrosamarängerOo
    Höst06 skrev 2009-08-10 13:02:30 följande:
    Denna säljaren är det. Usch, vill ju inte ha en kopia... Tror ni den är ok? www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    Den säljaren "varnade" jag för i tråden för ett par dar sen då jag tror det är kopior denne säljare har. Kan ju givetvis inte veta säkert, men när det är flera plagg på produktbilder och inte egentagna, samma ort som tidigare sålt kopior till nån i tråden och DESSUTOM säljer fake LV väskor öppet?? så skulle jag ta mig en extra funderare!
  • Höst06
    Stargirl skrev 2009-08-10 14:01:43 följande:
    Hon säljer PRECIS de plaggen som är kopierade. Velour, Makeoutdress och X continent stich samt lovely knit. Inga av bilderna är hennes egna utan alla är tagna från OM´s hemsida. Dessutom har hon sålt flera falska LV plånböcker. Jag skulle INTE köpa.1. Bilderna ska vara tagna av personen själv så man faktiskt kan granska det faktiska plagget.2. Om säljaren säljer olika plagg från olika kollektioner och sådant som inte är vanligt att man kopierar så skulle jag våga köpa.3. Om säljaren har över 100 positiva.4. Om säljaren säljer lite varierade grejer som garanterat inte är falska.
    Tack för råd!
    Ska maila henne och se vad hon svarar.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna