• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Sommarbebben skrev 2009-08-10 21:24:35 följande:
    Kolla in sista bilden på den här auktionen: www.tradera.com/Odd-Molly-4-continent-x-stitc... Bara jag som reagerar över hur 2an i stlr liksom ej är centrerad mitt i ringen och typsnittet på tagsen....????
    fjärilen på manchettknappen.. ser de ut så?
  • Bina
    Tabby skrev 2009-08-10 18:39:59 följande:
    Snälla kan ingen svara på min fråga? Vill buda in en sådan tröja i cashmere.
    Har ingen aning - tyvärr.
  • Tabby
    Bina skrev 2009-08-10 21:47:02 följande:
    Har ingen aning - tyvärr.
    Tack för svar Bina.
  • Tabby

Frågar igen...

Ni som har Atlas Halterneck klänning hur kombinerar ni den till vardags? Den är så söt men vill gärna anv'nda den till vardags oxå. Så tips på hur man ska "dress down" med klänningen emottages.....

• mandelblomma

frågar igen. Höstens kappor, är på jakt efter den här.
    oddmolly.com/collections/fall09&page=17
    nummer tre , den blåa klockade kappan.

De har inte tagit hem den i de butiker i stan där jag bor så jag behöver beställa den från nätet.
    Någon som vet någon bra sida där de har denna!

• Duntoffla

God kväll tjejer!

Ser att det diskuteras kopior fortfarande. Så trist att man ska vara så osäker på att kunna köpa på T {#lang_emotions_undecided}

Själv väntar jag som sagt hem en blus och en jeanskjol Hoppas att de passar.

Ingen som har sett en superpleated blouse i strl 2 i någon butik någonstans? På rea?

• Sommarbebben
    HardcoreHunny skrev 2009-08-10 21:42:27 följande:
    Kan man få be er länka till en lapp med "rätt" typsnitt?!!
    Länka kan jag tyvärr inte göra då jag inte har någon bild tyvärr. Men sitter just nu med en tag från en solid cotton tee framför mig och typsnittet är helt klart annourlunda. Mer "mollys egna" eller hur jag skall föklara det istället för det lite spetsig/hårda som är på den tagsen jag länkat till.
    Strl 2an är också helt centrerad i ringen, och inte så slarvig som den är på den länkade bilden.

Men som alltid, det är de små detaljerna, eller i detta fall, misstagen som gör det... Eller rättare sagt, skiljer agnarna från vetet!
  • Bina
    Tabby skrev 2009-08-10 21:58:21 följande:
    Frågar igen... Ni som har Atlas Halterneck klänning hur kombinerar ni den till vardags? Den är så söt men vill gärna anv'nda den till vardags oxå. Så tips på hur man ska "dress down" med klänningen emottages.....
    Åh jag har inte den men en tisha under.. en jeansjacka över... omlottkofta över.. jeanskjol över som är kortare än klänningen så den blir som underkjol+linne.. till jeansleggings...
  • Tabby
    Bina skrev 2009-08-10 22:02:03 följande:
    Åh jag har inte den men en tisha under.. en jeansjacka över... omlottkofta över.. jeanskjol över som är kortare än klänningen så den blir som underkjol+linne.. till jeansleggings...
    . Tack igen Bina.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna