Inlägg från: Siabellon |Visa alla inlägg
  • Siabellon
    Bina skrev 2009-06-07 21:57:21 följande:
    Siabellon.. det märkliga är ju att "din" säljare säljer väldigt blandat ur kollektionen..
    jo, det är ju där det liksom skiter sig om man så säger. Fast jag menar inte att jag hoppas att det är en kopia - tvärtom, jag älskar att göra fynd! har iaf skickat tröjan till Omskontor efter mailkontakt och de ska kolla den o höra av sig.
  • Siabellon
    Sommarbebben skrev 2009-06-07 22:11:01 följande:
    Var och klämde lite på den tröjan när den kom i höstas. Dock tyckte jag att den "klia" det lilla jag pröva den i provrummet. Någon här inne som har erfarenhet av den? Förbaskat snygg är den i alla fall! Förlåt mina stavfel - skriver lite för snabbt ibland ser jag!
    Jo, den kliar som 17! o när den är så varm så är det svårt att ha nåt mer täckande under utan att svettas ihjäl.
    (har alltså försökt ha den på mig trots att den sitter förjävligt på mig)
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-07 22:17:31 följande:
    *garvar* Den har man ju varit med om. Plågat sig i ull en hel dag på jobbet bara för att man ska se så piffig ut. Men vad katten - du var ju förmodligen grymt snygg
  • Siabellon

Såg ni på fyran när Kristin Kaspersen hade på sig den fina livefirst dressen då? Med liten puffärm -så himla söt så jag bara smälter. inte kristin utan klänningen alltså. men den har väl säkert alla ni redan......jag tänker INTE köpa en till omlott. förra årets(heter den Puppasilk?) blir jag knäpp på, får aldrig till knytet snyggt.

• Siabellon

nån som vet var man kan få tag på en cupcake longtop purple lr dark blue strl 3? 2 skulle kunna gå om ärmarna töjer sig lika mycket som i kortärmsvarianten..

eller tror ni man kan skicka in gubben på mathilde i veckan med en lapp han kan sticka åt personalen? han ska på kurs t sthlm hela veckan o det vore ju smidigt om han kunde.

• Siabellon

sommarkollektionen tror jag. finns i rosa också. den är så fin med hålmönstret! VILL HA!men ändå inte

• Siabellon

Palettewrap heter den!! inte puppasilk

NU går jag o knyter mig

• Siabellon
    Bina skrev 2009-06-08 07:14:13 följande:
    Härligt - här skiner solen men det är ungefär noll chans till utevistelse för mig idag. Jobb först... sen iväg på anställningsintervju för ett annat jobb.. Det vill till att inte vara överdressad.. blir nog jeans, poplin frilled blouse s/s rosa och Lovely knit marin med rosa knytband då.. Frågan är bara hur klädseln skall vara fram dit. (I-landsbekymmer men trevliga såna) ♥ Ha en härlig dag alla Molly-kära! ♥
    Lycka till på intervjun!
    Själv ska jag sitta hemma o vänta på paket fr Mathilde! *klappar händer av förtjusning*

bra tips med att ringa o lägga undan - ska nog göra så!

Soligt här med. härligt!

Såg ni föresten på Bambis blogg att det kommer lite bruna grejor t hösten. Jag är gillar verkligen brunt så det gäller att börja spara pengar t höstkollektionen kommer..
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna