• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Mamma2001 skrev 2009-07-12 12:22:25 följande:
    Vilka här har "Odd Molly blogar" nu då? Jag måste ju börja samla er alla på en lista....
    Bina -
    everydaymolly.blogspot.com/
  • Bina

Jag har probleeeeem... hur skall man kunna packa ner hela Mollygarderoben och hävda att det är nödvändigt för sex dagars bortavistelse?

• Bina
    Innerjoin skrev 2009-07-12 20:29:51 följande:
    Haha, same problemas här!! Vart styr ni kosan?
    Vi åker mot 08-land så jag kommer förmodligen synas åtminstone på Mathilde framåt Torsdag

Vart åker ni?
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-12 21:20:54 följande:
    Helloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!! Back från Skåne. Låååååång seg E4:a. Hunnit med att mordhota maken för att han drog förbi Borgeby Kids och de var stängda när vi åkte tillbaka. Spanade även in Spirit på Väla och Fribergs på A6 men de hade inte ett skit. Är helt slut och ser att ni skrivit jättemycket när jag varit på resande fot. Hittade inte dongeln när jag åkte så inget bloggande har det blivit heller. Men jag har iaf varit hel-Molly hela helgen. (eller hel/halv eftersom jag inte har några nederdelar...................än ).
    HEEEEEEEEEEEEEEJ så som jag har saknat dig - du måste logga in på msn
  • Bina

Powerpuffpingla.. eller hur... därför måste vi börja ragga rariteter hellre än nyproducerat. Svårigheten är att vi krigar om samma storlek

Kram på er alla, nu är jag reseklädd och klar... lik Pingla i fredags.

Herråååå..

everydaymolly.blogspot.com/

• Bina

Tack Glossy (noterar vilken sida jag är på så jag kan läsa ikapp)

• Bina

Det hänger en Lila Grandmas Coat stl 3 på NK Stockholm.. eftersom jag lät den hänga kvar.. 30% rabatt.. bara tipsar

(jo jag har kommit hem ikväll och snabbläser lite överallt)

• Bina
    Mabimao skrev 2009-07-19 00:10:55 följande:
    Välkommen tillbaka. Jag nattsuddar och letar efter en spring coat grå stl 4. Inte lätt........
    Tack sötis!

Nej de där gick väl som smör i solsken.. jag har inte ens tänkt tanken på att hitta någon sådan.
  • Bina

Tack för välkomnandet!

Jag måste vara allvarligt sjuk eller något - jag är inte alls supersugen på något ur höstkollektionen *knäpp*

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna