Sara Mia skrev 2009-07-27 19:59:00 följande:
Hej allihopa! Kan någon vänlig själ hjälpa mig? Har någon möjligen vägarna förbi Barkarby outlet närmsta dagarna? Där finns tydligen min eftersökta drömblus 630 frilled blouse sleevless i strl 1. jag fick tipset av Bina som har en likadan. Jag ringde och försökte "smöra" för killen i butiken, men det kunde man glömma direkt. Jag erbjöd honom 579: (tror jag den kostade) + 100 spänn om han stoppade den i ett kuvert och postade den till mig. Men det gick absolut inte. Så nu undrar jag om någon av er har möjlighet att förgylla min tillvaro. Jag sätter naturligtvis in pengarna + porto om någon kan tänka sig det. Hör av dig i så fall så kan vi ta det via mail. Annars har jag varit i Sigtuna och Skoklosters slott. Sigtuna hade inte mycket OM att erbjuda. de hade en REA-skylt på gatan utanför, men den rean gällde bara "gamla" siden blusar från vintern. Annars var det fullt pris på det lilla de hade.
Åh vad drygt - men vad bra att den fanns fortfarande - hoppas du får hjälp! Jag visste att det var någon som sökte den på Molly Mall men inte vem så därför kollade jag storlekarna när jag ändå såg den.