Inlägg från: Mamma2001 |Visa alla inlägg
  • Mamma2001

Odd Molly tråd för oss inbitna

Duntoffla skrev 2009-07-21 10:24:15 följande:
    Jag har bara handlat från Shirtstory och betalade ingen frakt alls Om det var en miss eller inte vet jag inte. Det står att det ska kosta frakt.Nä tjejer, nu ska vi åka. Jag har lurat med mig sambon och sonen in till stan. Det blir en liten runda för att spana OM, flankera omkring lite och sen lunch någonstans. Och en stor latte. Måste ju leva upp till lattemorsa-ryktet Läste i något nummer av Mama eller var det var och jag kunde visst pricka av det mesta som kännetecknar en lattemorse haha Hoppas att de mörka molnen drar förbi snart och att vi slipper regnet.Ha det!
    Låter som ni kommer ha en toppendag! Mmmm för latte med ett stoooort L! Sitter här hemma och dricker en Latte Macchiato - tacka vet jag kaffemaskiner!
  • Mamma2001
    Puffig Pingla skrev 2009-07-21 10:38:20 följande:
    Shirtstory, de missade frakten på mig med.Marengs, kostar 18 euro om jag minns rätt. Då rekommenderar de paketet.
    Marengs måste jag spana in!
  • Mamma2001
    elma skrev 2009-07-21 18:28:46 följande:
    halloj, har varit en tur i malmö och fyndat lite OM. En tootsie coat i stl 1 fyndade jag , en spoiler skirt stl 2 och en jane loves terry dress stl 1. Kappan var det egentligen 30% på men jag frågade om de skulle sänka något mer och att jag var på besök, då fick jag 40%, vilket slutade i att kappan blev min för drygt 1800 kr. Spoiler skirten fick jag för 349:- och klänningen för 650. Allt i tre olika butiker .Och nu har plaskortet inhandlat några linnen till från shirtfactory, de mörkrosa är på rea nu för 29 euro!
    Låter som om du hittat mycket trevligt
  • Mamma2001
    Bina skrev 2009-07-21 20:28:30 följande:
    Jag vill bara berätta att jag har hittat värsta kopian i barnstorlek idag! (ja jag jobbar i en secondhandbutik)Bild kommer i min blogg senare... helt otroligt och min dotter vrålade av lycka: "ååååh mamma en EGEN godmolly"
    hihi vad gulligt! Tänk riktigt små mini Mollysar! Mmmmm
  • Mamma2001

Ska snart uppdatera i bloggen "dagens Molly-val" Har varit ute och åkt runt och kikat i affärer hela dagen samt lämnat av en släkting till mig på tåg/busstationen som skulle åka hem till Sthlm igen.... Men nu är jag "back on track" igen

• Mamma2001
    Duntoffla skrev 2009-07-22 17:43:34 följande:
    Jag köpte en Lovelier Knit där igår på 50% rea. Den som jag har på mig i BT.Sen fanns det lite frotté, några klänningar (Berry) och lite annat. Släkten som ni fick med i bagaget på vägen hem?
    HAHA Japp
  • Mamma2001
    jompa skrev 2009-07-22 22:19:28 följande:
    Ingen som hade koll på Waxholm och butikerna där?
    Hej Jo jag var där förra veckan på onsdagen... Salta Stänk heter butiken och ligger så centralt det kan bli i Vaxholm... Mao nere i hamnen precis vid rondellen På onsdagen hade dom ett ställ med 40% på utvalda plagg, där fanns 3 olika Odd Molly plagg. Livealot blusen, Hit and run klänningen och nån blus till jag inte riktigt kände igen.... Däremot tror jag dom skulle börja rea mera för dom plockade om och grejjade där på helgen...
  • Mamma2001
    jompa skrev 2009-07-22 22:26:33 följande:
    Vilken färg var det på Livealot blusen?
    tror dom hade den i  alla 3 färger... Jag köpte en "Almost Black" Dock hade dom i den blusen inte så många kvar och i få strl.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna