Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Odd Molly tråd för oss inbitna

Innerjoin skrev 2009-06-28 22:07:36 följande:
    Ohhh, titta vad jag vann!!! Lade maxbud innan vi åkte till stranden, hade ingen förhoppning att vinna - men det gjorde jag alltså (och för mindre än mitt maxbud) Har suktat och letat efter denna ett bra tag!! *glad*preview.tradera.com/100/84497100_1.jpg
    fiiiiiiin
  • gambia90
    Kajsan skrev 2009-07-02 21:00:53 följande:
    Alltså, jag SKA ha den där!!!
    Det är måååånga som skall ha den ;) Det kommer nog bli en rusning då den kommer ut i butik
  • gambia90
    Kajsan skrev 2009-07-02 21:04:28 följande:
    Jag vet, och vi slåss om de få 4:orna du och jag eller ?
    Japp, skall ha en 4 ;) Beroende dock på priset. Jag använder inte klänning så ofta så smärtgränsen går nog på 4000kr.
  • gambia90

minzo har 50% på allt i webshopen!

Har just köpt en OM frottetunika till mig och en ed hardy luvjacka till gubben;)

• gambia90
    Bina skrev 2009-07-03 21:59:11 följande:
    har de uppdaterad lagerstatus nu?
    Ingen aning, vi får väl se ;)
  • gambia90
    Bina skrev 2009-07-03 22:05:32 följande:
    håller tummarna åt dig
    hi hi ja det är ju inte helka världen om de ej finns. Kunde inte låta bli då det var 50%

Tog en grön tunika i stl 3. De var ju slut i de andra färgerna i 3 och 4.
  • gambia90
    One skrev 2009-07-07 19:53:02 följande:
    Åh, såg bilden på hela kappan onceinlifetime i almost black...så läcker..men ääää- 658 dollar!! Keep on dreaming blir det......suck...Har en klänning som jag bara vill ha hoppas den kommer...så om någon ser en #24 T88 dress i grått...Skrik!!Har faktiskt lyckats förboka en Taradiddle dress i mörkrött...men nu såg jag baksidan...är det snyggt eller ser det konstigt ut..brukar inte ha så mycket mörkrött men tänkte att då går det till jul..och det är ju alltid för varmt på julafton (inne alltså....)Hoppas den kommer innan vi åker iväg då och då under semestern....Gaaa, har hittat en annons för 4 continent xstitch tunikan i rose i stl 2...ska jag ? Eller inte? Har alltså en stl 3 som jag då behöver "göra mig av med" Men har ingen lust att slumpa bort den på Tradera....låg säsong...Tror ni den går att sälja i augusti? Eller? Eller ska man sälja nästa vår? Men jag vill ju helst ha pengarna snart....för höstinköp....Nä, huvva, nu ska barn nattas och det ska drömmas om kappan...som aldrig aldrig blir min!
    var har du kunnat förboka? om ej du vill skriva, kan du inboxa mig?
  • gambia90

Så nu har jag lagt min första beställning för hösten ;)

fall
    528 angora mix long cardigan, royal stl 4 ? kollektionen fall, 1699kr
    327 light cotton embroidered, powder, stl 4 ? kollektionen fall, 899kr

winter (leveraras senare)

139 glazing superfrill top, chalk, stl 4 ? Ja, Winterkollektionen, 1199kr

• gambia90
    Bina skrev 2009-07-09 13:09:31 följande:
    var?
    hihi...mailade lite med ajabja och fick lägga en beställning ;9 Det gäller ju att vara snabb..
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna