Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Odd Molly tråd för oss inbitna

nick name skrev 2009-07-09 17:22:01 följande:

JAG VILL SHOPPA NU!Plastkorten bränner hål i plånboken snart.Jag måste ha en "26 T88 tunic grey", så är det bara.
    Har du en bild?
  • gambia90

Lite info som jag fick från ajabaja:

Odd Molly har delat upp kollektionen i - Prefall: 15 nyheter kommer ut på AjaBajakids.com senare idag! :)
    Håller just nu på att räkna de underbara plaggen!!!-

Fall: augusti-september

- Winter: under oktober!

Vänliga hälsningarUlrikaAjaBaja

• gambia90
    Bina skrev 2009-07-10 12:52:00 följande:
    hon verkar väldigt gullig!
    japp, det är favoritbutik just nu. Så jäkla bra service!
  • gambia90
    Stargirl skrev 2009-07-10 12:56:59 följande:
    Jag som just beställde en taradiddle dress från folkart i färgen powder. Är ju rädd att jag missar dem och sen är de slut. Men väntar på att inhandla mer till i eftermiddag från aja baja. Det är min favvobutik oxå sedan länge.
    ja de verkar gå åt snabbt!
  • gambia90

Bina- you´ve got mail.

Jag har iallfall bestämt mig att glömma bort nativeblusen för ett slag och invänta nästa leveans av OM.

• gambia90

fan...surar fortfarannde över att jag saknar en jane loves terry tunika i rååååssssaaa stl 4!
    Jag vet vart det finns en men 1600 spänn kan de glömma! (en utländskbutik med frakt)

Någon som sett någon någonstans?
    Har även sett på trendsales att det finns gula??!!

www.trendsales.dk/main.asp&id=14032650&forum=103&road=&search=odd+molly&sort=ID%20DESC&status=3&title=Odd-Molly-Bluse

• gambia90
    Mabimao skrev 2009-07-12 17:50:59 följande:
    Jag vet inget om materialet på 327 men färgerna skall enl. en försäljare vara Powder, Chalk, Cherry och dark blue.Såg du Sessan i en i expressen igår. Antar att det var Cherry.Ville först ha en powder men nu vet jag inte.Belöning som tröst mot skit-sommar värme kanske kan vara en anledning till köp......:)
    åhh jag skall ha en powder och en cherry minst!
  • gambia90
    Stargirl skrev 2009-07-12 18:05:57 följande:
    Denna säsongen ska det bli en sån för mig. Har en grön från förra sommarens kollektion. Beställde en från Country dreams men den kom ju aldrig *hata*Sen var det för sent.....fanns inga kvar nånstans.Cherry, är det en vinröd eller finns det ngt exempel vad det är för färg?
    det var någon som hade en bild från expressen där kronprinsessan viktoria hade på sig en....kommer ej ihåg vilken....
  • gambia90
    Stargirl skrev 2009-07-12 18:15:55 följande:
    Hon har iaf en vit/marinblå. Det hade hon på sig när hon var hemma hos en vän till mig (och henne fast jag känner inte Kronprinsesan tyvärr)
    det var en annan bild jag såg
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna