Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina skrev 2009-07-09 23:06:26 följande:
    Paaaaaaarty-Biiiiiinaaa is here
    Halloj!!!
    Trivs du i dina high pants? Storlek? Kort med dem på, har letat på din blogg men inte sett nåt? Fundrar på att fynda ett par på rean. Varför swappade du comma toppen? Såg det på bloggen när jag kollade efter pantsen.
    Jag låter som västa stalkern ......
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-07-09 23:24:14 följande:
    Ingen bild på haight pants.. jag har fyra och de sitter okej - inte rymliga. Ja varför swappade jag comma? bra fråga.. var sugen på nåt nytt men det vetikatten om inte Siabellon drog det längsta strået ändå.. .. jag vet inte om jag trivs med Secret button.
    oki....det blir nog ett comma linne på rea....om de finns kvar. Mer tveksam till pantsen....
  • Mabimao

Odd Molly Smock dress powder på Folkart

• Mabimao

När man köper full emb. smock, ingår underklänning då?

• Mabimao

Ajabaja har släppt!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Mabimao
    alias skrev 2009-07-10 14:00:07 följande:
    Och det gjorde de men där fanns ingen sån ... snörvel ---Jag var på Åhléns City idag, om någon är på jakt efter pointellelinnen #215 så finns de, i alla storlekar och i åtminstone vitt, rosa, grått och turkos. Några marinblå fanns också.Och Jane loves terry roben, om någon söker den - i alla färger.Tröjorna finns också i grått, någon enstaka i vitt och rosa.De verkar ha fått en ny laddning, helt klart.
    light cotton embroidered i powder släpps på ajabaja slutet av agusti början sep. enl dem själva.
  • Mabimao
    alias skrev 2009-07-10 14:00:07 följande:
    Och det gjorde de men där fanns ingen sån ... snörvel ---Jag var på Åhléns City idag, om någon är på jakt efter pointellelinnen #215 så finns de, i alla storlekar och i åtminstone vitt, rosa, grått och turkos. Några marinblå fanns också.Och Jane loves terry roben, om någon söker den - i alla färger.Tröjorna finns också i grått, någon enstaka i vitt och rosa.De verkar ha fått en ny laddning, helt klart.
    Har de rea?
  • Mabimao
    Stargirl skrev 2009-07-10 14:23:23 följande:
    Ja tydligen.
    Nä, jag ringde. Ingen rea. Bara på plysch´byxor......
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-07-10 22:15:09 följande:
    OJ kunde du gå därifrån utan en enda Molly?!(jag är väl en av de få som inte kände att de var tvugna att shoppa idag men det kan ju vara så att jag säger annat när jag håller dem i handen irl)
    Jag har inte heller handlat......känns konstigt att säga att jag inget ville ha.....men det blir väl som vanligt när jag sedan ser bilder på alla med sina nya kläder så ser jag dem med andra ögon. Och när de inte finns i min storlek längre......DÅ vill jag ha......
    Jag vill dock ha en light-cotton-embroidered powder när de kommer, hörde att de skulle komma i powder, Chalk, Cherry och dark blue.
    Grattis alla som handlat och är köp-rus lyckliga idag!!!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna