• Fru T

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-05-20 14:29:50 följande:
    Åååh det finns ju så mycket fina klänningar!Det är faktiskt lite diskriminering när man ska köpa finkläder till barnen, till pojkar finns det nästan ingenting
    Ja jag upptäkte det idag, min kompis skulle ha vita skjortor till sina grabbar, DET fanns det INTE gott om... inte sånna vanliga vita utan massa motiv på osv...

Å va fan är det med barnjeans??? Ska dom stackars barnen bara va snygga å inte kunna röra på sig {#lang_emotions_surprised} jeans till 1-4åringar sim är stela å raka... stackars barn liksom...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 14:39:03 följande:
    Nej det är nästan omöjligt!Fast de jeans som jag köpt till Lucas är inte alls stela, men det beror väl på vad man köper också förstås.Jag avskydde jeans när jag var liten! Den var jättesöt! Jag älskar lindex kläder!
    vi kollade på Lindex å HM...

Ja jag är helt frälst i Lindex kläder (ja är lite anti HM) Kappahl å Åhlens har en del sött me
  • Fru T

Hon va ute efter ett par lite Snyggare jeans som grabbarna kunde ha på midsommar.. Det blir ju Dop/Bröllop då...
    Bagy jeansen är ju lite mjukare..

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 14:53:01 följande:
    Lindex har de absolut finaste barnkläderna Iaf nu, men när Leo var bebis så fanns det INGEY som föll mig i smaken där. Då handlade jag nästan bara på H&M. Men nu handlar jag nästan inget på H&M, för de har blivit ganska dåliga tycker jag.Det verkar gå i perioder.
    handlar knapt på HM till mig själv, gillar inte deras kvalitet å passform...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 15:00:52 följande:
    Åhlens barbapapa serie är helt underbar. Jättemjuka kläder och kanonbra kvalitet. det märks inte på trycket hur mycket man än tvättar dem. De är lite dyrare men verkligen värt det!H&M har en del snyggt emellanåt tycker jag. Köpte såå tuffa jeansshorts till Lucas där.Pop har ju massa fint också, men där kostar det ju ännu mer.
    hos pop gillar ja dom randiga klädrana men det är som sagt lite dyrare där
  • Fru T

stava är inte min grej har ja märkt

• Fru T

Mormor kommer hit på fredag så vi ska baka bullar då, ja ska fylla frysen

• Fru T

Kännt som ja svällt upp 10 storlekar över natten, känner mig helt plötsligt som en stoppad korv

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4