• Fru T

Vi från Linköping Del:4

SmileyMalin skrev 2009-05-19 07:30:40 följande:
    då är du ju utvilad och redo för förlossning Säg åt tösen att passa på att komma ut nu
    Om det vore så lätt hon e säkert snällare mot pappa som precis gått av sitt nattpass på 11h än mot mig som sovit hela natten
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-19 07:57:27 följande:
    Fru T skrev 2009-05-19 07:28:03 följande: vad bra att du får sova ut,det behövs nu inför förlossningen.dagarna innan brukar man kunna sova riktigt bra
    ja tror det är långt kvar ja, å tappen är inte änns utplånad

men lite sömn är alltid trevligt...
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-19 08:19:21 följande:
    Men vi kan väl få hoppas lite iaf? :P
    Det är klart men jaa vågar inte göra det för väntan är såå jädra jobbig...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-19 08:39:54 följande:
    Fast den som fick först är den som ska ha i höst, så det blir nog lite svårt. Och jag är verkligen inte sugen på en till just nu så det får nog bli ett glapp 2010 Familjetrollet: Japp, jag var ute efter marinblåabyxor till pojkarna. Hittade först ett par som jag la undan, men sen hittade jag helt ok byxor på H&M där båda tillsammans var billigare än ett par av de första Men jag hade ingen plånbok med mig så jag får åka ner idag igen... Stina är såå fint! Det skulle jag också kunna tänka mig.
    ja nån gång måste man ju pausa me
  • Fru T

Ja har sovit lite till men tror allt ja lägger mig ner igen, Känner Nisses blickar på mig å tror inte alls han va redo att sluta kela nu...

• Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-19 12:26:57 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-19 12:19:31 följande: hon ska vara runt v 37 nu.men barnet är prematur pga sin vikt om jag har förstått rätt.jag födde sonen 2 dagar innan bf och han var prematur då han var 45 cm och vägde 2210 gr pga fel på moderkakan och navelsträngen
    Ja hon är ju beräknad två veckor efter mig så hon borde gått in i 37 nu...
    Hoppas bebis mår bra!
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-05-19 12:32:54 följande:
    Ja hon är ju beräknad två veckor efter mig så hon borde gått in i 37 nu...Hoppas bebis mår bra!
    Kom på att då är hon i 36+ nånting....
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-19 14:00:31 följande:
    Sen kan man energikoka ägg också, det är en bra energibesparingsåtgärd.
    ja tycker det är komiskt att nån äns lagt ner tid på att skapa en hel hemsida för hur man kokar ägg att änns komma på idén liksom..
  • Fru T

Idag är det grymt lungt här...

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4