Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-06-10 21:59:29 följande:
    Potatismjöl lindrar klåda!bara så ni vet det Kan ju va bra å ha i åtanke om ens barn får vattkoppor å sånt där
    skönt att du hittat något som hjälper!
  • LillaLilli
    Fru T skrev 2009-06-10 22:52:17 följande:
    Ja får se hur det blir natten igenom...Har precis duschat, smörjde först me aloveragelen å sen på med potatismjäl på det...Dubbel verkan + ja fatnar inte i troser å lakan å "pudret" faller inte av nu blire sängen, får se hur många timmar d tar innan ja somnar bara....
    ja det låter ju som en smart kombination då :) hoppas du får sova länge och ostört. ska hålla tummarna. Nu ska jag med ställa mig i duschen. fick ett ryck innan så jag va tvungen att gå ut. så jag gick i 40 min. bättre än inget :P
  • LillaLilli

förlåt att jag inte skrev att jag itne kunde följa med i fredags!!! gubben va ledig och tog mig till hans kusins student i torsdags, sen va vi hos hans pappa på fredagen och åkte till växjö och shoppade. då glömde jag bort att skriva! sen va vi på traktor elmia på lördagen :D det va najs..

har Linda fått sin bebis?

• LillaLilli
    dinana skrev 2009-06-15 14:22:09 följande:
    Japp! Föddes i morse tror jag
    wohow va skoJ!
  • LillaLilli
    Fru T skrev 2009-06-17 19:02:31 följande:
    Sötaste Mathilda Hoppar in lite snabbt å säger att vi är hemma nu.Jag är lite trötter å så där så det är mycket skönt att va hemma...
    vilken söten!
  • LillaLilli
    dinana skrev 2009-06-17 20:21:27 följande:
    min sötnos!
    hihi ja det va med en söting!

nu vill jag ha en egen liten plutt... att det aldrig är min tur. :(
  • LillaLilli
    dinana skrev 2009-06-17 20:44:34 följande:
    Din tid kommer... sen kommer du gå å tänka att varför skulle jag stressa så... =) *haha* Eller det är kanske bara jag som tänker så.
    hehe ja man kan ju hoppas att min tid kommer. men tror inte jag skulle tänka så faktiskt :P är väldigt säker på det.

men kan först¨å att man tänker det ;P
  • LillaLilli
    dinana skrev 2009-06-17 21:23:59 följande:
    Mm, det kanske är just nu jag tänker så. Men de säger ju att allt är 4 gånger värre med två barn. Sen att dottern är i värsta trotsåldern nu.. ja det gör ju inte saken bättre. Men men... skall minnas det här när hon är gammal nog.
    ja det kan jag tänka mig att det är skillnad på att ha två än bara ett... måste vara en omställning. nej det gör nog inte saken bättre, men snart lugnar det sig nog ska du se. så blir det bara roligt. :D
  • LillaLilli
    dinana skrev 2009-06-17 21:59:33 följande:
    mm... blir nog inga fler barn här... inte än på ett tag i alla fall.
    två kan ju räcka. men vem vet kanske blir en liten sladdis ;)
  • LillaLilli
    dinana skrev 2009-06-17 22:11:15 följande:
    Mm, egentligen är det mitt tredje... men första graviditeten slutade med akut utomkvedshavandeskap i vecka 17. En liten änglaflicka som fick namnet Arwen. Fast hade vi haft henne idag så hade det nog sett väldigt annorlunda ut idag. Då hade vi nog aldrig skaffat Molly.
    ja jo.. det är klart. så på gott och ont att det har blivit som det är.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4