-
ja det tycker jag verkligen!!Familjetrollet skrev 2009-06-27 21:58:22 följande:vad synd.vi får ta en fikaträff när du kommer hem till lkpg
-
härligt! :D Det va på tiden att lillen kom ut!
-
fy idag har jag ont i min mage. där nere. känns som jag ska få mens, men det lär ju inte hända :( om det ska vara 120 dagar mellan nu med är det inte dags förrens i augusti. jag gillar inte det dära. men det gör jätteont.
Nu kanske det kommer för mycket info men men, jag har ont i mina bröstvårtor med. liksom ömmar om jag tar där. det är galet jobbigt.
Härligt att du fått din bebis nu Ewa! det va på tiden! :D fick du mitt sms? -
jag vet inte. Hoppas ju, men jag tror inte det.. så vill inte inbilla mig något.dinana skrev 2009-07-06 19:20:24 följande:Du är inte gravid då??
får testa om det inte går över på någon vecka!
men jag hoppas ändå att det är därför :D hihi. vore najs. -
hehe ja det kan jag tänka mig! nej jag bara tänkte så att du hade fått det :D hade inte trott du skulle svara, du har ju för tusan en ny liten bebis! :DFirstandhappy skrev 2009-07-06 20:09:15 följande:tack tack, jo jag fick ditt sms, har bara varit grymt dålig på att besvara allt på sista tiden.
-
ja vilket av det skulle vara bra :D ägglossning har jag aldrig känt innan när jag har haft, men hoppas att det kan vara det! vore najs. det känns lika dant idag och lika mycket med. som värk på högersida i "neremagen"
-
men Ewa vilken sötingbebis
-
men ojdå. då måste min kompis haft en rekordförlossning.
från att vattnet gick och bebisen va ute tog det fyra minuter... -
nej det hade hon inte haft. tror det satte igång i samma veva..JePaLuLi skrev 2009-07-08 21:59:29 följande:Fast hon kanske hade haft värkar länge?
men det gick fort med första barnet med. en kvart från att värkarna satte igång så va bebisen ute..
Ewa:
aa kanske det. men hennes vatten gick av sig själv eller hur man ska säga :P
förstföderska är hon inte, hon har en dotter innan som är 3.
men jag har ingen aning om hur det ska vara :P hehe. men när vi hälsade på dom i söndags så hade hon fått bebisen 3 dagar innan och då berättade hon det. -
nu är jag i Linköping på heltid igen :D SÅ himla skönt!