Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Hej!
    Nu är vi hemma efter en helt otrolig dag igår. Efter barnens födelser så är det helt klart det största jag varit med om. Helt fantastiskt och underbart på alla sätt!
    Idag är vi väldigt trötta men mycket lyckliga!! {#lang_emotions_heart}

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 14:37:04 följande:
    grattis grattis, förstår att ni hade det bra.. får ta en fika snart så du kan berätta ALLT om det..
    Tack!
    Absolut, det gör jag så gärna!
    Det finns lite bilder på FB nu. Vi har flera hundra så det är svårt att välja... Väntar så klart på fotografens bilder också.
    En fika till veckan kanske?
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-07 14:57:59 följande:
    Suuuper grattis Om det är fint väder kanske vi kan sitta på baksidan här me lite fika, finns en liten sandlåda för busungarna...Om ja fortfarande är tjock vill säga
    Tack så mycket!

Det gör vi gärna! Men för din skull hoppas jag att tösabiten är ute
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-07 16:01:41 följande:
    hehe joo det gör vi alla men är hon inte ute så får vi ta en fika här för MIN skull  Hur ser vädret ut dom kommande dagarna tro??Ja tycker att det skulle va lagom att åka in i morron bitti när mannen går av sitt pass å då kan ja ja kanske ta en fika här ändå men några dagar senare i veckan
    Ingen aning hur vädret ser ut faktiskt. Hoppas på fint  Klart att vi tar en fika för DIN skull
    thelifesaviour skrev 2009-06-07 16:25:45 följande:
    Åh, hoppas det blir en dag då jag är ledig!Grattis Jenny, bra att allt blev perfekt. Fint väder fick ni också. :)
    Vi kan fika många gånger
    Tack, ja det var helt fantastiskt på alla sätt. Förutom barnens födelse så är det det största! Vädret blev ju helt perfekt. Inte för varmt och inte för kallt.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-07 17:18:25 följande:
    Vi kanske får ta en impulsfika får helt enkelt se hur det ser ut på förmiddan med vädret å bestämma efter det För skönas för mig just nu är ju om vi kan va här så ja slipper fara runt å då är det ju bra om vi kan va ute för tror inte barnen blir såå roade av alla ikke befintliga leksaker här ja förutom katterna då men om ja tänker efter så ska det väll inte  såå svårt för mig att sätta mig i bilen å åka hem te nån om det regnar heller, inte om ja mår som idag iallafall...
    Absolut! Det är helt klart smidigast för alla tror jag att vara ute
    Familjetrollet skrev 2009-06-07 17:20:45 följande:
    jag tar gärna en fika nästa veckahär är man på depphumör.nu har min make fått sin identitet stulen.så nån okänd har öppnat en sida på badoo med makens identitet.maken anmälde detta för ett år sedan när hans msn blev kapad.de på msn gör inget och ploisen bryr sig inte.jag hade 1-2 som stal min identitet för ett par år sedan.de skaffade internet,tidnibgar,tågbiljetter mm i mitt namn och personnr.de tom försökte få lägenhet i mitt namn och personnrdet var banne mig bättre förr innan tekniken fanns
    Då får vi se till att det blir en fika
    Men fy vad läskigt!!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-07 19:19:43 följande:
    Nånting känns defenitivt annorlunda, kanske blir det som mannen tror i morron...Vågar ja hoppas, det vet ja inte men ja gör det ändå!
    Åh vad spännande! I vilket fall så får du ju faktiskt ha henne i din famn väldigt snart!
    Håller tummarna för imorgon
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-07 22:27:36 följande:
    Det låter som det ja haft en hel del av å då är det inge farligt, bara livmodern som tränar lite Däremot om det börjar göra ont å välldigt mycket så kan man ju ringa upp till förlossningen å prata med dom, ja har fått jätte trevligt bemötande dom gånger ja ringt upp mitt i natten som ja sagt många gånger tidigare så är det ju bättre att ringa 20 ggr för mycket än 1 gång för lite om man är orolig eller bara undrar nånting...
    Jag drömde att du födde barn så jag hoppas innerligt att det stämmer!!
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-06-08 09:37:31 följande:
    samma här så välkommen i klubben.jag är tokig i jordgubbar.en dag utan jordgubbar på sommaren är rena döden*skratt*
    Jag är likadan, skulle kunna leva på jordgubbar!!
    Fru T skrev 2009-06-08 09:45:00 följande:
    Ska hålla mig stilla. att röra på sig mer hjälper inte ett dugg, ja får bara ont..Dessutom kan ja knapt gå för det ilar å trycker så mycket neråt så ibland blir ja helt "låst" mitt i ett steg Å HON DÄR INNE RÖR SIG SÅ MYCKET ATT DET BARA HUGGER NERÅT HELATIDEN..(ups orkar inte sudda å skriva om)
    Nej, dessutom är det ju bättre att vara stilla så du är någorlunda utvilad.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-08 10:02:11 följande:
    Ja utvilad i den mån det går är bra skit Ska be mormor köra bort mig till apotekt sen när hon kommer så ja kan köpa ny tup me AloVera Gel mot den vidriga klådan från mina bristningar... Det känns som ja suttit i en hög me brännnässlor typ
    Absolut!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-08 10:30:26 följande:
    Var inte det är du snäll, du ska vara lycklig att du inte har min klåda men om du vill testa så kan du leta reda på en hög me brännnässlor å dra ner byxorna å sätta dig där en stund Du hade ju dina komplikationer å dom är ja välldigt glad att JAG sluppit..
    Ja man VILL ju inte må dåligt frivilligt.
    Familjetrollet skrev 2009-06-08 10:42:50 följande:
    vi får göra en stor marängtårta med jordgubbar till nästa fikaträff.då lär det bli slagsmål om jordgubbarna*haha*här ska vi ta och göra oss i ordning för att hämta stota tösen om en timme.undrar om hon kommer lukta ladugård.deras klass är på bondgårdsbesök idag
    Åh vad gott!!
    Spännande med besök på lantgården ju
    dinana skrev 2009-06-08 10:45:53 följande:
    Har en liten fundering angående barnbidrag... hur funkar det. Får ju barnbidrag för Molly 1050 kr.. Men borde jag inte få för Leonard också då? Han är ju ändå född 19 maj...  eller när brukar det börja gälla.
    Då kommer du få 2200:- utbetalt i 20 juni.
    Det utbetalas alltid månaden efter.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4