Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-05-18 19:23:23 följande:
    Samma här, äter massa gott hela tiden, livet är för kost för att inte unna sig det som är gott o må bra..
    Amen på det!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 20:01:39 följande:
    is DA shi heter det juh... har med haft mina ögon på nåt liknande, blir att kolla annan bil sen när jag börjar jobba igen o får igång ekonomin lite bättre.. det är SKOJ, man ska testa massa nya saker...har du sett filmen yes man med jim carrey?? hur asbra som helst, man får sig verkligen en tankeställare ang livet.. nääää, min duktiglista idag innehöll... plocka ur diskmaskinen, hänga tvätt, dammsuga o laga mat... så nu har jag verkligen gjort mitt för idag o jag är såååå nöjd.. mmm jag har fått ett nytt hatobjekt... vill med ha en sån förlossning, ska dock tillägga att hon fick EDA som fungerade på henne vilket den inte gjorde på mig...Lite skillnad mellan att krysta som i hennes fall (var det typ ,max 3 minuter) o en annan som låg i 6 timmar..
    Det var samma med mig, Lucas förlossning var ju vääldigt lång. Men jag var mer rädd för EDA så jag skippade den ändå
    Med Linus var det lite skillnad, krystade i 14 minuter. Betydligt bättre!
    Vill också ha en ny bil, men det får bli när man får in lite kosing framöver!
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-18 20:46:01 följande:
    JennyoPatrikHittade du några byxor till sorkarna idag?
    Japp. Men det var svårt att handla eftersom plånboken låg kvar hemma
    Det får bli en tripp till stan imorgon igen!
  • JePaLuLi

Här är kusinerna födda 06 07 08 och så kommer det en liten 09 i höst. Vem som ska fixa 10 är inte bestämt än

Firstandhappy skrev 2009-05-18 20:51:53 följande:
    hahahaha inte bara jag som glömmer den hemma... fast jag åkte ju till Ullared utan den..
    Du var lite värre än mig
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-18 21:27:17 följande:
    den som fick först får väll börja om om inte den redan fått igen då är det nästa som står på tur
    Fast den som fick först är den som ska ha i höst, så det blir nog lite svårt. Och jag är verkligen inte sugen på en till just nu så det får nog bli ett glapp 2010

Familjetrollet: Japp, jag var ute efter marinblåabyxor till pojkarna. Hittade först ett par som jag la undan, men sen hittade jag helt ok byxor på H&M där båda tillsammans var billigare än ett par av de första Men jag hade ingen plånbok med mig så jag får åka ner idag igen...
    thelifesaviour skrev 2009-05-18 21:44:43 följande:
    Ja, Stina är bästa namnet. Vår är en Stina om det är en flicka. En Stina Anna Maria. :)
    Stina är såå fint! Det skulle jag också kunna tänka mig.
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-05-19 08:43:57 följande:
    Verkligen helt underbart. Det är därför Linus tror att det är en tjej, för att Stina känns så självklart, haha. :)

Gissar ändå på en pojke!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-19 10:12:15 följande:
    ja nån gång måste man ju pausa me
    Ja de vill inte ha flera barn och vi ska inte ha nån mer på ett bra tag så det kan ju vara skönt för far- och morföräldrar att få andas ut lite
  • JePaLuLi

Det viktigaste är ju att bebisen mår bra. Känns som att könet inte är särskilt väsentligt nu när det är komplikationer.

• JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-19 14:10:27 följande:
    Idag är det grymt lungt här...
    Lugnet före stormen
  • JePaLuLi

Jag mådde väldigt bra båda gångerna. det var på slutet det började bli tufft som för de flesta. Andra gången var det nog mer att Lucas var så liten och krävde sitt som gjorde mig trött och orkeslös. Var visserligen ganska trött, men mitt HB låg på 95 också... Det var dock inte så illa att jag inte funkade i vardagen som tur är.

Ikväll kommer min makeup- och hårstylist hit så vi ska prova massa grejer. Tips? Råd?

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4