Vi från Linköping Del:4
Fru T skrev 2009-05-29 10:50:10 följande:
å ja va uppe som vanligt när mannen kom hem strax efter 6, käka frukost å sen har ja sovit ett par timmar till, men idag kunde ja knapt sova även om ja är hur trött som hällst..Min mage har stannat upp heelt å hållet den vill inte göra nåt jobb själv överhuvetaget å produkter funkar nästan inte...Om lilla bebis skulle kunna ta å komma ut så mina tarmar kan få lägga sig tillrätta! Ja har broblem med magen i vanliga fall men dom känns som en dans på roser om man gämför hur det vart under den här tiden Idag ska min mamma komma, hon sa vid 14 men ja hoppas hon vill komma tidigere för ja har tråkigt å vi ska åka till ÖoB å köpa en hylla som ja ska ställa på balkongen, å så ska ja köpa lite söta krukor å sånt där sen ska det balkongpysslas lite blommor å örter blire Måste bara komma på hur ja ska få Nisse att låta bli att SITTA mitt i blommorna förra året satte han sig i en rosplante så grenana låg åt varsitt håll när ja såg det, hur skönt kan det ha vart liksom, men det syndes att han suttit där en stund...Jag fick tips om att lägga kaffesump i jorden för att hålla katterna borta. Det kanske funkar?