Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-06-09 10:09:09 följande:
    Precis! Det var ju väldigt lyckat sist.
    Verkligen.
    Man kanske kunde ta det i typ trädgårdsföreningen den här gången?
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 12:26:00 följande:
    verkligen.så numera vill man inte skriva så mycket här i tråden.ju mindre man skriver ju mindre får de att prata skit om därav startade jag gruppen på FB idag.själv är innerligt trött på falska oärliga personer som inte har ett eget liv.
    Uj, jag hänger verkligen aldrig med. Vem är det som snackar så mycket skit?
  • thelifesaviour

Känns så konstigt att höra om alla dessa barnrumpor som tydligen sprider ut "information" och sen bara få höra hintar om det. Ingen som någonsin säger vad det handlar om.

• thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-06-09 15:17:40 följande:
     Nån som luncha med mig och Jenny(oPatrik) på fredag kl 13, ikano?
    Jag!!
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-06-09 15:25:39 följande:
    Jag är sjut trött på att se dessa "hintar" här inne och på FB helatiden... Så! Passar det inte att va i tråden så Va det då inte å då tycker ja inte man ska sitta å läsa i den heller om man inte vill ha med folket att göra... Å alla dessa kryptiska skrivningar på fb kan ja me klara mig utan, hur kul är det att se sån skit varje gång man loggar in... Nee slutar det inte så har inte ja lust att skriva i tråden längre om det ska "tjuvläsas" å va tjafs helatiden å då plockar ja bort folket som skriver på Fb... inte för att ja inte vill ha dom som vänner utan för att ja är less på att se skiten... Har JAG gjort nåt så vill ja veta det i ett mail på valfritt ställe, har ja inte gjort nåt så klarar ja mig utan! Å snälla sköt det hela lite snyggare istället å då menar ja ALLA inblandade, ta det där dom som igentligen inte har med det att göra slipper lyssna! ALLA ska inte behöva lida av den dåliga stämningen bara för att det fins folk som inte komer överens...
    Du satte ord på vad jag känner.
  • thelifesaviour

Jenny, Patrik verkar vara i samma klass som Linus, en riktigt fin karl! :D

Men om nu folk har en himla massa groll, kör med öppna kort! Är det något som är jobbigt, säg det! Sitt inte och hinta här och på facebook, jag blir för fan tokig.

• thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 17:39:38 följande:
    Ja verkligen. Det är fina exemplar vi har hittat oss
    Tur att det finns underbara män som vet hur man ska upvakta sina kvinnor!

Ja jag väntar fortfarande på mail, men inboxen ekar tom. Så jäkla fegt att hålla på och maila runt till andra och beklaga sig och skvallra, men att ta det med den det gäller vågas visst inte.
    Ja, men jag tror att vi är duktiga på att uppvakta våra karlar också, ge och ta är fint. :) Älskar allt det där man gör för varandra.

Guuuud vad goda bullar jag har bakat! :D
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 18:42:29 följande:
    Ja hoppas det. Jag hörde att sommaren skulle bli ganska trist, hoppas det inte stämmer.
    Jag hörde att vi skulle få en rekordsommar, en sommar i klass med 94. Jag vill ha ett mellanting. :)
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 18:50:59 följande:
    Jaså? Ja men hellre det då Fast det är inte så kul för er som är höggravida, och inte för oss med småbarn heller för den delen så ett mellanting vore ju perfekt!
    Fast det sa de innan förra sommaren också.. Kanske är något de säger för att folk ska stanna kvar i Sverige och spendera sin pengar på hemmaplan? ;D
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 19:03:44 följande:
    Lagom är bäst som det heter (Är väl bara svenskan som har ett ord för lagom va?)
    Nää.. Det är en myt.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4