Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-18 18:50:37 följande:
    åh gee mig skulle sitta smaskens till min chokladpudding som står i kylen
    Blä.. Chokladpudding. :(
    Jag vill bara ha jordgubbar. Nyss tänkte jag att vi skulle ta en tur till stadens alla affärer för att hitta saker att äta. Men det kändes lite onödigt..
  • thelifesaviour

Fast det känns fint att han var helt beredd på att göra det med mig. :)
    Jag blev så sugen på plockgodiset på Willys. De har en hel del gott där. Jag är så kinkig. Jag hatar plockgodiset på vårt Coop.

• thelifesaviour
    saltflingan skrev 2009-05-18 19:02:10 följande:
    Tycker du? Jag funderar också på att åka och handla, finns inget gott hemma. Plus att jag vill ha mandeltårta! Men jag vet inte, ska åka och hämta sambon om ca 2 timmar så det känns som du säger lite onödigt..
    Haha, ja, lite onödigt känns det faktiskt. Vi har ju lite frukt hemma, det kan väl duga det. Men vi får se, jag börjar ändra mig igen. Haha.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 19:23:23 följande:
    Samma här, äter massa gott hela tiden, livet är för kost för att inte unna sig det som är gott o må bra..
    Amen!!
  • thelifesaviour

Nu har vi bestämt oss, klart det blir en tur till Willys, vi måste ju provköra svärisarnas nya bil. Panoramatak känns spännande. :D

• thelifesaviour

Bilen var verkligen kalas att åka, åh så fin och så mjuk! Linus sa att den var finfin att köra också. Kalas! Det blev spännande shopping, men hallonen jag fick med mig var goooda!

• thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 21:36:12 följande:
    Här har mina barn inga kusiner, ännu iaf. Min bror som är 4 år yngre, har inga planer på att skaffa barn på bra länge, han har dessutom ingen flickvän just nu. Lite kul ändå, för när jag var lika gammal som han så föddes Leo Men där ser man vad olika man kan vara.
    Vårt barn kommer ha en kusin, lilla Clara, Linus brorsdotter. Sen har vi ju Alexander också, som egentligen är min kusin, men som snarare kommer bli som en kusin till vår lilla.
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-18 19:31:48 följande:
    Ja har fått Stina på huvet men det är ju inge bra för det heter ju katten... Får döpa om henne te Skrollan eller nåt...
    Ja, Stina är bästa namnet. Vår är en Stina om det är en flicka. En Stina Anna Maria. :)
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 21:48:06 följande:
    Ja, jag har två kusiner som är närmare i ålder till mina barn än till mig. Min farbror fick barn ganska sent. Så den äldsta av de två barnen är 11 år o den yngsta blir 7 år snart. Så Leo tycker om att leka med dem
    Ja, jag har ju knappt några kusiner, men den yngsta är bara två, som de kommer nog få bli kusiner. :)
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4