Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-06-01 14:50:02 följande:
    Precis. Sen kanske de inte är så stabila om man har nån billig skit, därför undviker jag såna!
    Ja, det är läskigt, man vill ju ha en bra en.
    I min framtid då är jag en hammockägare. Där ska jag ligga och sörpla rödtjut.
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-06-02 06:25:03 följande:
    Vaknade med ett PING klockan 4, envisades med att ligga kvar i sängen tills ja höll på att hungra igål å nu är frukosten avklarad, fortfarande klarvaken å pigg Vad gör man nu då.... *suck* Lägger mig ner i soffan å hoppas på ett underverk...
    Inte lätt att vara vaken. Kan hon inte ta och titta ut snart lilla tösen?!

Ska strax iväg och skriva en tenta jag inte kan. Uscha. :(
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • thelifesaviour

Pust, nu har jag misslyckats med en tenta.

Så för att trösta mig för det och samtidigt fira att jag nu har "sommarlov" så är älsklingen och köper kebabrulle åt oss! En med mindre kött och mer sallad till mig, the shit! :)

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-06-02 13:04:58 följande:
    bläää för misslyckade tentor... gott med mat, här ska det snart bli chicken nuggets o chilisallad... gott för halsbrännan...
    Inte så farligt med misslyckade tentor egentligen, jag gör det så sällan. Man kan ju inte klara allt på första försöket jämt. Jag hade så otroligt svårt att fatta vad jag skulle plugga på, men nu när jag fått se en tenta känns det otroligt mycket lättare att klara det.
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-06-02 15:17:41 följande:
    för har man ingen inkomst så får man ingen ersättning heller...
    lägsta ersättningen ska du ju få ändå.
  • thelifesaviour

Idag undrar jag följande:
    Hur fan lyckas katten fånga en fågel, genom en fönsterspringa?!

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-06-03 07:02:04 följande:
    DET va en bra fråga!
    Verkligen! Vaknade av ett skrap och en duns, sen kom katten farande i ilfart, hoppade upp i sängen, med en liten fågel i munnen. Vart ett himla sjå att få ut fågeln igen sen.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-06-03 09:51:20 följande:
    Katten tog ett snöre o gjorde ett lasso som han skickade ut genom fönstret när den lilla pippin flög förbi, lyckades fånga den i sin snara och halade in den. Det vet väl alla!!
    Ja, det var lite så vi tänkte också. :)
  • thelifesaviour

Vilken underbar dag det här har varit, min första dag på "sommarlovet". Först ett besök hos barnmorskan, sen grillning utanför Söderköping och sen ett besök på smultronstället! :)

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-06-03 22:15:01 följande:
    trevligt trevligt, nu är resten av sommaren vigd till att umgås med mig då???
    Ja, nästan så faktiskt! :)
    Ring mig om du vill leka idag!
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4