Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Nu har vi bokat resan och betalat handpenningen! Åh vad jag längtar!!
    http://web2.nazar.se/world

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 20:34:07 följande:
    Jag har inte varit inne på fl särskilt mycket dem senaste veckorna eller om det är senaste veckan, kommer inte ens ihåg. Jag tappade intresset både för tråden och fl p.g.a. allt tjafs och hintar hit och dit. Jag känner verkligen att jag har nog med mitt. Jag har själv inte mått särskilt bra och jag mår fortfarande inte bra, jag har en hel del tankar som snurrar i mitt huvud. Dock så hände något roligt i helgen, vi döpte ju Nathalie sen att vissa inte kan bete sig som vuxna människor på dopet är ju en annan sak! För er som märkt och kanske inte märkt det, så har jag tagit bort min bilddagbok. Det har dock inget med er att göra, önskar att jag kunde tala om varför här men det går tyvärr inte. Jag hoppas iaf att alla ni mår bra! JennyoPatrik: Grattis till giftermålet Du verkar ha en väldigt romantisk man, min man kom hem med en platt dataskärm, inte fy skam det heller men några röda rosor hade inte skadat
    Åh grattis till lilla Nathalie på dopet! Gick allt bra? Nu är hon ju så pass stor så hon är mer medveten...
    Trist att du inte mår bra, hoppas att det är nåt som går över snart!

Tack så hemskt mycket. Ja han är väldigt romantisk och fin på alla sätt. På bröllopsmorgonen hittade jag världens finaste kärleksbrev med de allra vackraste orden och en brudorkidé. Kunde inte hålla tillbaka tårarna!!
    Hihi, men en plattskärm är inte illa det heller
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 20:51:55 följande:
    Tack Allt gick kanonbra jag sjöng på dopet med en väninna, men jag var sååå nervös, men det gick bra ändå hon tyckte inte att det var så farligt att få lite vatten på huvudet Ååå, vad gulligt av honom  förstår att du inte kunde hålla tillbaka tårarna! När åker ni på bröllopsresa? Nej, en plattskärm är också bra På morsdag fick jag ett halsband med alla våra namn ingraverade, oerhört gulligt och fint av honom
    Oj det var modigt! Det hade jag aldrig fixat!!
    Så sött! Man uppskattar verkligen såna saker, det är viktigt att vårda varandra!

Vi åker den 31 oktober. Det ska bli såå skönt att komma iväg när det börjar bli grått och trist här hemma.

Tänkte på det med bdb, kan du inte låsa den och ha lösen då om du fortfarande vill ha kvar den? Så fick jag göra...
  • JePaLuLi

Vi får dra ihop ett gäng och åka och shoppa i Norrköping då. Jag har ju bil och det finns säkert fler som har det. Jag har inte varit där så mycket så det skulle vara kul att se nåt nytt!

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 21:11:47 följande:
    Ja, jag tycker jag var ganska duktig faktiskt Ja, det har du så rätt i, man ska ta hand om varandra! Men ååå så skönt att åka då när hösten är som tråkigast Hur länge blir ni borta? Det var en person som hade lösen...jag kan tyvärr inte förklara här eftersom det finns en person som säkert läser det jag skriver (ingen som ni känner, vara glada för det)....iaf så kommer det komma en ny lite senare, när jag har lite mer ork. Jag vill gärna se bilder från ditt bröllop på dig och din romantiska man
    Ok, jag anar vad eftersom du nämnde lite när vi var och fikade...
    Trist är det i alla fall, det var så kul att följa lilla N.

Det finns MASSA bilder på bilddagboken, säg till om du vill ha lösen. Sen finns det även ett urval på FB. Det svåra nu blir att välja ut en favorit till tackkorten
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 21:31:10 följande:
    Jag följer gärna med till nkpg, var evigheter sen jag var där sist. Har bil men inget körkort Mm, jag tror du vet vem jag pratar om. Men jag ska fixa en ny sen och lägga upp massa bilder igen hoppas dina pojkar mår bra! Är det lika full fart på Lucas som det är på Nathalie? hon älskar att säga Nej du får gärna ge mig lösen Nu ska jag sova, men ni får sköta om er och sova så gott! *kram på er*
    Ja men då tar vi och planerar en resa dit framöver tycker jag!

Full fart är det minst sagt. Nej är en favorit här också och så har han börjat slänga sig på golvet när han inte får som han vill. Underbart
    Inboxar dig!
    SmileyMalin skrev 2009-06-09 21:25:49 följande:
    jag har bil Så ni kan väl hålla er ett par veckor till
    Ok då Vi kan ju åka flera ggr om det är så!
    När var bf?
    LillaLilli skrev 2009-06-09 21:19:39 följande:
    jag vill ha lösen så jag får se din stora dag!! :Dom jag får...
    Absolut! På lördagen ligger bilder som jag fått av min syster och svärmor, på dagens datum ligger bilderna som fotografen tog.
  • JePaLuLi
    SmileyMalin skrev 2009-06-09 21:44:17 följande:
    Jenny: 22 september... men blir arbetslös from 3 juli och tror inte att en höggravid undersköterska/barnskötare med foglossningar är så jättehet på arbetsmarknaden Så det blir nog gott om tid till att shoppa och fika!
    Ja då har vi gott om tid
  • JePaLuLi

Hjälp!
    Jag kan inte välja vilken bild jag vill ha som tackkort!
    Det finns massor egentligen, men nu tog jag ut två iaf...

Den ena gillar jag för att det är så fint med bubblorna, den andra gillar jag för att jag tycker miljön är fin. Vad tycker ni?

En underbar dag!   Vårt underbara bröllop Klickbara bilder!

• JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-10 08:43:05 följande:
    Den med bubblorna är ni väääldigt fina på, men den är fotad i lite konstig vinkel och det känns lite trist med en väggkant osv. Den andra är mycket finare miljö och ni är precis lika fina som på den andra, så jag skulle välja den! Skulle dock be fotografen att redigera och lyfta fram lite färger osv.
    Ja det är sant, det är ju bara en bild som syrran fångade, men jag gillar den!
    Du är så smart! Det ska jag be dem fixa, jag är inget vidare på PS själv..
    Tack för råden!

Fick mess av Ewa igår förresten, hon gör oss sällskap på fredag! Very nice!
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-10 08:49:41 följande:
    Annars tycker jag att tandpetarbilden är den underbaraste av alla! Ni är så otroligt vackra.
    HAHAHAHA tycker du?
    Den är ju spontan iaf
    thelifesaviour skrev 2009-06-10 08:48:10 följande:
    Jag är lite fotonördig, så jag svarar gärna. Har ju gått lite fotokurser och så iaf. Photoshop är roligt, även fast jag inte är så duktig. Kan basgrejer, som färgredigering, men inte mer än så. Men prata med fotografen, man tycker ju att det borde ingå. :)
    Jag tror inte att han kan sånt, men det finns ju många hjälpsamma PS trådar här på fl
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-10 08:54:21 följande:
    Jag kan hjälpa dig om du vill Jenny. Så får du självklart rata det om du vill. :)
    Om du vill så får du hemskt gärna göra det!
    Vad snäll du är! {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4