Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 20:34:07 följande:
Jag har inte varit inne på
fl särskilt mycket dem senaste veckorna eller om det är senaste veckan, kommer inte ens ihåg. Jag tappade intresset både för tråden och
fl p.g.a. allt tjafs och hintar hit och dit. Jag känner verkligen att jag har nog med mitt. Jag har själv inte mått särskilt bra och jag mår fortfarande inte bra, jag har en hel del tankar som snurrar i mitt huvud. Dock så hände något roligt i helgen, vi döpte ju Nathalie sen att vissa inte kan bete sig som vuxna människor på dopet är ju en annan sak! För er som märkt och kanske inte märkt det, så har jag tagit bort min bilddagbok. Det har dock inget med er att göra, önskar att jag kunde tala om varför här men det går tyvärr inte. Jag hoppas
iaf att alla ni mår bra! JennyoPatrik: Grattis till giftermålet Du verkar ha en väldigt romantisk man, min man kom hem med en platt dataskärm, inte fy skam det heller men några röda rosor hade inte skadat
Åh grattis till lilla Nathalie på dopet! Gick allt bra? Nu är hon ju så pass stor så hon är mer medveten...
Trist att du inte mår bra, hoppas att det är nåt som går över snart!
Tack så hemskt mycket. Ja han är väldigt romantisk och fin på alla sätt. På bröllopsmorgonen hittade jag världens finaste kärleksbrev med de allra vackraste orden och en brudorkidé. Kunde inte hålla tillbaka tårarna!!
Hihi, men en plattskärm är inte illa det heller