Vi från Linköping Del:4

men sen ska man ju visa på systemet upp till 25, man ska helatiden va redo att visa det å gärna visa utan att dom frågar, spec om dom börjar kolla lite på en...
blÄ i natt har det känts som ja blivit helt överkörd av bakterier kan det ta slut snart. Tillome svettats å feberyrat UTAN febet
Nu vill ja verkligen inte att förlossningen får för sig att starta, ja vill ha energit å innte feber ont i kroppen när det är dax...
aa å bara DET, ja har feberont till å från UTAN feber *suck* hoppas det blive bättre tills i morron när ja ska till bm igen...
TACK försäkringskassan! Jag får min första utbetalning den 27e för 8 dagar men ändå, det resultarer ändå i dubbelt så mycket pengar än hitils på mitt konto... Det är ju spännande hur mycket mer ja får när ja är föräldraledig än när ja går arbetslös...
Nu ska ja gå till apoteket å kolla vad ja får ta för alergimedusin, smarta ja kom fram till att det inte bara är förkylning, iom att ja nyser 70ggr/timman så måste det ju va min pollen/gräs allergi som hjälper till... det har ju liksom blive betydligt grönare nu efter regnet...
Sen ska ja gå upp till domkyrkan, dels för att mannen ska få se hur den ser ut innuti, vi ska ha dopet där, å dels för att morfar står på listan för avlidna där uppe den här veckan så ja ska tända ett ljus...
Hade ett bra betalt jobb innan ja blev arbetslös...