Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

Mizzz skrev 2009-06-14 22:26:40 följande:
    Tänkte just desamma! Hoppas hon gosar med liten nu!
    Ja det får vi verkligen hoppas. Om hon blev igångsatt i morse så önskar jag för hennes skull att barnet är ute nu.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-06-17 00:11:29 följande:
    1-10 får betalt den 25'e11-20 får betalt den 26'e21-30 får betalt den 27'emen eftersom den 27'e infaller på helg denna månad kommer betalningar att ske den 25+26'e nej man får papper typ samma dag eller max dagen innan ang utbetalningar..
    Japp, 25:e till 26:e sa de på telefonsvararen igår (när jag ringde för ett annat ärende).

Fantastiskt vilka telefonköer de har. Jag började som nr 147 i kön, 10 minuter senare när det var min tur så hade jag nästa glömt varför jag ringde. ;)
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-06-17 19:02:31 följande:
    Sötaste Mathilda Hoppar in lite snabbt å säger att vi är hemma nu.Jag är lite trötter å så där så det är mycket skönt att va hemma...
    Vilken liten sötsak! Henne ska du vara stolt över.
    Massor med grattis! Och en {#lang_emotions_flower} till den duktiga mamman!
  • Apipoulai

Jag kommer också till din FB-sida Dinana. Söt gosse minsann!
    BTW så tycker jag du passar bäst i kort mörkt hår. :)

• Apipoulai
    dinana skrev 2009-06-17 21:44:31 följande:
    Hehe... ja det är fint med mörkt hår... men det är trist med ljusa ögonbryn.... jag hatar det... speciellt när man måste färga och noppa hela tiden då de växer som ogräs. Funderar på att ta bort dem helt å tatuera dit dem istället *haha*
    Du kan få lite av mina ögonbryn, mina är lite för stora tycker jag, men om jag alltid låter dem vara så är det så jag ser ut. Ingen vet om något annat. ;) Plockar dock mellan ögonen och lite under samt sidan, men det gör inget större utseendeförändirng.
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-06-17 22:01:09 följande:
    Har inte riktigt förstått vad de skall vara till för nytta egentligen... de skyddar ju knappast för solen.. och de är ju fula...
    Är det inte för att skydda från att smuts (vatten o. dyl.) inte ska kunna rinna ner i ögonen. Men det är säkert något uråldrig funktion, så som allt hår som växer under armar, ben och andra intima ställen. En kvarleva helt enkelt. Men man ser rätt oknstigt ut utan ögonbryn tycker jag. De ska liksom finnas där ändå.
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-18 17:06:52 följande:
    Ja, och inte var det färre vid 15-tiden heller. Storhandlade jag också.
    Har nog aldrig sett så många bilar på parkeringen förr.
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-06-18 19:56:48 följande:
    Hejhej vill bara informera om att vi lever men ja är sjuuukt trött å finner inte datorn spec intressant just nu (undrar varför) Allt går jättebra å tuttarna är så fulla att idag fick mannen den beärade uppgiften att köpa bröstpump..nee åter te bebismys!
    Helt förståeligt. Ägna du all din tid till din dotter.
    Njut så mycket du kan, de växer fort, men alla åldrar har sin charm. Även vid 32. ;)
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-18 20:31:48 följande:
    Ja o när vi var där så var det mest bråk om potatisen o jordgubbarna, folk var inte kloka, stod o rev i allt o trängde sig före.
    Potatis fanns det fortfarande gott om, men några jordgubbar såg jag inte röken av.
    Tur jag köpte dem på "34:an" innan jag drog till Maxi. Ante mig nämligen att det inte skulle finnas några kvar på Maxi. ;)
  • Apipoulai

{#lang_emotions_flower} Glad och trevlig midsommar på alla! {#lang_emotions_flower}
    Måtte {#lang_emotions_sunny} skina på oss!

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4