Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-05-19 16:16:14 följande:
    jo då, med wille måde jag hur bra som helst under hela tiden, visst nåt tyngre o jobbigare mot slutet blev det ju men en månad av lite tyngdvärk i ryggen kan man ju ta..
    Så det är helt annorlunda nu med andra? Vad knäppt.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-19 16:18:56 följande:
    När det är extra plågsamt hoppar jag upp på cykeln och rullar ner till simhallen, sen mjukar det upp ljumskarna jättefint. Brukar avsluta med en liten tur i äventyrsbassängen också, vid grottorna och så, för där är så varmt. :)
    Ja, det är väl nerförsbacke hela vägen, om man åker en liten omväg och inte tar lasarettsbacken.

Det var hundra år sedan jag var i simhallen...
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-05-19 16:19:48 följande:
    Jag mådde väldigt bra båda gångerna. det var på slutet det började bli tufft som för de flesta. Andra gången var det nog mer att Lucas var så liten och krävde sitt som gjorde mig trött och orkeslös. Var visserligen ganska trött, men mitt HB låg på 95 också... Det var dock inte så illa att jag inte funkade i vardagen som tur är.Ikväll kommer min makeup- och hårstylist hit så vi ska prova massa grejer. Tips? Råd?
    Lågt Hb underlättar knappast.
    Makeup och styling kan jag INGET om.
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-05-19 16:37:11 följande:
    Alla graviditeter är ju olika. Sen är det ju inet konstigt att kroppen tar extra mycket stryk när man får barnen tätt.
    Verkligen, och alla personer är olika. En fd arbetskamrat berättade om sin hustru som knappt kunde åka bil i v14 för att det "svängde och skaka för mycket". Att ta sig till bilen var visst också värsta projektet.
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 08:44:22 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 08:39:32 följande: ååhh jag hade rätt att det var en gosse.den välkända blå lagunen var stora farliga grustag som vi badade i på 90-talet.egentligen var det förbjudet då det var grunt på en del ställen och jättedjupt bara ett fotsteg fram.så gott som alla lambohovs ungdommar badade därdet ligger i skogen bakom slaka kyrkogård.vad jag vet så skulle bonden som hade det göra badplats av "blå lagunen",vet dock inte om det blev av.det var prat om att det skulle byggas badplats där på mitten av 90-talet.
    Ja, vem har inte badat där nångång. ;) Ljuva minnen.
    (Har inte bott i lambo, men haade kompisar där, då och nu.)
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 11:35:19 följande:
    visst var det ett toppenställe att bada på.ibland saknar man det "badstället" du kommer bli en jättefin brud.ska ni döpa lillen samtidigt?
    Ja visst var det bra alltid. =)
    Finns lagunen kvar förresten? Jag skulle nog inte hitta till den idag.
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-20 12:40:11 följande:
    linus är så himla fin!! nu när jag kom hem och skulle göra lunch, så öppnade jag kylskåpet. där i fanns det fina saker med post-it-lappar på! en macka som det stod "lunch?" på, jordgubbar som det stod "efterrätt" på och en lapp som det bara stod pussar på.
    Såna "hyss" gillar jag skarpt. =D
    Det händer att man vaknar till små gulliga lappar i huset här.
    "God morgon min solstråle! {#lang_emotions_sunny}" på spegeln i badrummet, och så vidare.
  • Apipoulai

Usch, det känns som min mage vuxit flera decimeter bara idag.

• Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 14:21:03 följande:
    Jag får sovmorgon varje dag så på helgerna tar jag med glädje barnen när de vaknar så att Patrik får sova lite längre. Det är trots allt han som går upp 05,20 varje dag och sliter för att försörja oss. Man får ju ge och ta Dags för att bjuda på en bild snart va?
    Ska se vad jag kan göra. :)
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4