Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

och nu har det hänt... sonen trillat från köksbordet.. stoooor bula i pannan, hålla koll på tecken till hjärnskakning nu då..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-07 10:07:12 följande:
    nemen skrutten då
    japp mycket gråt från båda, men nu sitter han på golvet o plockar ner min symaskin i beståndsdelar o tjatar som vanligt...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-07 10:02:21 följande:
    Hur i helvete ska ja få bristningselakarna att sluta klia så förbenat dom håller mig tillome vaken om nätterna nu, mitt på magen å nere på högerlåret är det en PINA! Jag smörjer me aloveragel å det svalkar ju lite å lindrar för stunden men 5 minuter senare så sätter det fart igen å kliar ja så är det kört, då bränns det nästan
    kakaosmör ska tydligen fungera riktigt bra..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-07 10:15:37 följande:
    *ser ut som ett stort frågetecken*
    bodyshop har bra...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-07 10:24:23 följande:
    får gå upp dit å kika sen då... fan för söndagar, allt öppnar ju så sent
    ja.. här ska man sitta hemma o vänta på att klockan ska bli 4 så man ska hämta mannen sen..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-07 13:35:34 följande:
    Hej! Nu är vi hemma efter en helt otrolig dag igår. Efter barnens födelser så är det helt klart det största jag varit med om. Helt fantastiskt och underbart på alla sätt! Idag är vi väldigt trötta men mycket lyckliga!!
    grattis grattis, förstår att ni hade det bra.. får ta en fika snart så du kan berätta ALLT om det..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-07 14:39:12 följande:
    Tack! Absolut, det gör jag så gärna! Det finns lite bilder på FB nu. Vi har flera hundra så det är svårt att välja... Väntar så klart på fotografens bilder också. En fika till veckan kanske?
    ja absolut.. va inne o kollade på bilderna nu o de är sååå fina...
  • Firstandhappy

snart åka till ambons jobb o trakkasera honom lite och dricka kaffe, sen blir det ut till mamma o slänga laxen på grillen, koka färskpotatis o slänga ihop en sallad med fetaost o rödlök... gott gott

• Firstandhappy

hemma igen, sonen sover, dusch o mer massage står på menyn... slinker nog ner en kanelbulle o mjölk till det med...

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-08 11:28:16 följande:
    Ja satte mig i duschen en stund för det klia så dant å självklart va ja tvungen att börja böla åsså så stackars mannen vakna å kommer inrusande i badrummet... Va skönt det kommer bli för oss båda när det är över
    skojar du med mig eller!! Vill bara ha tillbaka mig själv o slippa sitta o böla för allt o inte ha något tålamod..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4