Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-07-14 16:39:51 följande:
    Tack alla goa och glada för idag! Lika trevligt som alltid Och tack snälla Elli för att du köpte med väskan till mig. I love it!!Linda: Den där bruna/rosa filten som lillan har, hur stor är den ungefär?

Ja, tack allihop. Väldigt trevligt att träffa er igen.

Väskan var det lilla. Jag skulle ju ändå dit och hade tur när den fanns kvar. :) Roligt när man kan hjälpa till.

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-07-16 11:24:07 följande:
    mm eller så hade mannen solat upp pengarna på mitt solkort kommer upp å sätter det i maskinen å det finns bara 20kr kvar, MAN TACKAR...Så ja får va blekfis ett tag till
    Ta den riktiga solen istället, mycket skönare. Den syns till då och då iaf. ;)
  • Apipoulai

Det roliga är att skåningarna gärna står på sin sida och hugger loss skåne till danmark, de också.

Hade det varit möjligt hade jag flyttat tillbaka. {#lang_emotions_heart} Skåne!

• Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-07-17 16:25:23 följande:
    pre precis, förstår inte problemet...
    Inte de heller. ;)
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-07-17 16:52:43 följande:
    Jag funderar starkt på att flytta ner till Kalmar igen. Har spenderat ett par dagar där nere samt på Öland och oj vad jag fick hemlängtan. Glömde i stort sett bort att jag inte bodde där nere och blev så klart jätteledsen när jag insåg att vi skulle åka hem till Linköping. Linköping är verkligen bara skit... förstår inte varför jag gick med på att flytta hit överhuvudtaget
    Instämmer med föregående talare... fast om nordvästra Skåne då´rå.
  • Apipoulai
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-07-18 21:54:04 följande:
    Gokväll!Ser att ni har pratat om tider på förskolan. I T1 kommer barnen som går 15 timmar att gå mellan 8-11. Det kommer bli så i hela kommunen.Hoppas ni alla mår bra och att ni haft en trevlig dag! Vi har varit ute hos ett par vänner och grillat Vi har även fått en glädjande nyhet idag, kan tyvärr inte tala om vad men roligt är det iaf Jag har haft mina aningar att det finns dem som läser exakt vad jag skriver i denna tråd, nu har jag definitivt fått det bekräftat på omvägar, oerhört intressant! Jag måste ha ett väldigt intressant liv (och de ett tråkigt och ointressant liv) eftersom de lägger ner tid på att läsa precis allt som jag skriver här på fl Jag kan bara skratta åt det för det hela är så patetiskt!Vad ska ni göra nästa vecka? Peter har semester nu!!! Vi ska hitta på massa skoj nästa vecka, vi ska bl.a. till kolmården Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag mysa lite med mannen!
    Vad kul med glädjande nyheter. Det behöver du/ni... men du gör oss, eller iaf mig mycket nyfiken.

Det andra kommer knappast som en överraskning...

Semester är gött och ni gör rätt som åker till Kolmården, trevligt utflyktsmål.
    Kram kram!
  • Apipoulai
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-07-19 08:17:37 följande:
     Jag kan berätta sen Nej, det kom verkligen inte som någon överraskning! Hur mår du och familjen? *kram*
    Det lustiga med det hela är ju att om x gör det så är det ok, men om någon annan gör samma sak... nä usch vilken hemsk människa den är då. Konstigt beteende helt enkelt.

Vi mår bara bra, men jag är supertrött mest hela tiden.
    En typisk morgon:
    0700 vaknar MÅSTE gå på toa
    lägger mig sedan igen och somnar om
    9-10 vaknar, äter frukost, är sedan supertrött igen inom en timme, somnar på soffan.
     *suck*
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-07-19 18:25:23 följande:
    Ja du är ju höggravid Trots att testet visade annorlunda på FB Men du borde fått YES eftersom du är både trött och besöker toan ofta Jag fick ju till och med det, men det hoppas jag innerligt inte att jag är!
    Fast det var ju mycket annat som inte stämde in på mig, craving och illamående t ex. ;)
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-07-19 18:45:45 följande:
    hehe nu börjar det likna nåt
    :) Ja som tur är är det inte långt kvar tills liten ska titta ut iaf. Hade blivit galen på riktigt om detta inträffat för en månad sedan.
  • Apipoulai
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-07-19 19:45:59 följande:
    Jag kan inte annat än hålla med dig! Förstår att du är trött, men se till och vila ordentligt för nu är det inte långt kvar Ska bli intressant att se vad det är för en liten parvel därinne Vi kanske kan ses någon dag nu till veckan?
    Ja gärna om jag orkar. Tisdag och onsdag har vi dock besök från GBG.

Torsdag kanske, före el efter mitt BM-besök...(lägger in en brasklapp för bebisen, men jag är övertygad om att jag kommmer gå över tiden, men säker kan man inte vara.)
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4