Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-07-26 20:33:24 följande:
    Det brukar vara så! Särskilt när man själv är i väntans tider. Sen när ens eget lilla knyte har kommit så gör man inget annat än tittar och förundras över det lilla mirakel man har skapat.Det är ju inte länge kvar nu!
    Nä, det är ruskigt nära. Letar tecken hela tiden.
    Nu har alla no-no-dagar passerats utom en. =)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-07-26 20:57:16 följande:
    Jag vet hur det är... Här har lillprinsen somnat på pappas bröst och Lucas vaknade till och blev massa svartis Sötnos!
    Mysigt det låter. Då får väl Lucas somna på ditt bröst. ;)
  • Apipoulai
    SmileyMalin skrev 2009-07-26 21:48:00 följande:
    när har du BF?
    1/8, om 5 dgr mao. =)
  • Apipoulai
    SmileyMalin skrev 2009-07-26 23:13:09 följande:
    åhhh så nära du vill inte byta?
    Ja, så nära.
    Är rätt trött på bökandet i magen, så nä. ;)
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-07-27 21:49:07 följande:
    uppdaterat listan med medlemmar o raderat bort folk..
    Bra bra, nu speglar medlemslistan mer vilka som är aktiva i denna snacktråden. =)
    Det blev en halvering av medlemmar.
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-07-29 21:55:13 följande:
    här var stendött
    Det var bara förnamnet.
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-07-30 08:40:22 följande:
    Har precis pratat med FK. De har antagligen blåst mig på en rejäl summa på min föräldrapenning. Nu ska de ringa upp mig inom 48 timmar. Får hoppas att de är lika dukiga på att betala ut det rätta som de är att kräva in. I så fall blir jag och min plånbok väldigt lyckliga
    Usch, vad nedrigt. Låter som myndigheter generellt dock. Speciellt csn, där är det viktigt att betala tillbaka till dem i tid, annars blir det extraavgifter. Men när De ska betala ut, nä då är punktlighet plötsligt inte lika viktigt.

Värst vad tomt det varit i tråden de senaste dagarna. Var är alla? Tillbaka på jobb... nä knappast. ;)
    Fast å andra sidan har inte jag heller bidragit med något heller. Trött på det mesta nu, framförallt att det inte händer något i mitt liv just nu. Går verkligen bara och väntar. Bebisen får komma ut NU! (Fast inte imorgon och på lördag lite krav har jag.)

Kram
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-07-30 13:10:52 följande:
    Ja så är det ju alltid. När det gäller dem är det inte så bråttom, men när det är nån vanlig stackare som ska betala tillbaka massor då ska det ske på direkten!Jag hoppas iaf att det är fel så jag kan få lite retroaktiva slantar Hehe, då är det bäst att det sätter igång nu direkt då eller att du får knipa i helgen Håller tummarna för att bebben lyssnar på mamma. Jag är väldigt nyfiken på krabaten så jag ser fram emot ett mms när det är klart Så jag får skvallra för resten Jag och Linus vaknade nyss, vi slumrade visst till alla tre. Väldigt mysigt och otroligt skönt. Lucas sover fortfarande. Idag skippar vi alla "måsten" och "borden".
    Fy för myndigheter helt enkelt. Håller tummarna att du får pengarna retroaktivt.

Ja, herregud vad nyfiken man är. Vi säger väl efter helgen då'rå. ;)
    På något sätt får ni reda på det, jag lovar inte i vilket forum dock. Men det kommer ingen bild i bloggen iaf, i sådant fall hamnar den i bdb.

Sova is the shit så här två dgr före BF. ;)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-07-30 16:28:51 följande:
    Sova is tha shit såhär 46 dagar innan BF också. Fast det går inte så bra att göra det, men jag försöker. :)
    Sova är det jag är bäst på just nu. Sover fortfarande hela nätterna utan "kisspaus". Så skönt.

Hujeda mig...Barnets kusiner har precis varit på besök ca 2 timmar. Efter EN timme hade både jag och min make fått nog. Den äldsta är verkligen speedad. (Han har ADHD) Han har nog lyckats skrämma vårt barn att stanna inne minst en vecka till. :(
  • Apipoulai
    LillaLilli skrev 2009-07-30 18:54:01 följande:
    bara så ni vet! jag har inte snusat på ungefär en månad!! inte min karl heller. hur duktiga är inte vi då!?
    BRA! Massor med beröm till er! {#lang_emotions_flower} Det är svårt att sluta med något man är beroende av.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4