• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Familjetrollet
    playmate86 skrev 2009-06-18 10:22:19 följande:
    har en fikatråd med för oss som har barn, väntar barn eller vill ha barn där vi pratar fika träffa nästan hela tiden
    okej,det låter skoj.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-18 10:42:22 följande:
    Usch, jag, sambon o Vincent gick bort till slestadskolan för midsommarfirande med öf, men gud vad det regnade! Så vi gick hem igen! Nu ska vi åka o handla innan vi ska hämta Leo på dagis.
    Regnar här med, men blev inbjuden efter firandet på jordgubbstårta som personalen hade till fikat. Smaskens!
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-06-18 12:10:19 följande:
    Regnar här med, men blev inbjuden efter firandet på jordgubbstårta som personalen hade till fikat. Smaskens!
    I T1 hade de firande igår förmiddag, så de hade verkligen tur med vädret!
  • Firstandhappy

goder dag allesammans, hoppas ni har det bra, här har man fullt upp. willeman håller låda hela dagarna o tar verkligen all energi som finns, massor nmed förvärkar mest hela tiden o tur är väl att willes ena 19 åriga kusin är här uppe o bor med oss just nu så man får lite avlasning, nu ska dani jobba 2 pass till, sen blir det semester/pappaledigt i nästan 3 månader.....

• Maxmamman

Hej igen,
    Längtar efter en fika!! Men föstår att alla är upptagna över midsommar såklart. Men sen? Funderar på att åka till sthlm sön till ons och ta lite ledigt och jobba lite (oj det lät motsägelsefullt) men sen?? OM någon vill så försök gärna skiva i min gästbok eller mail, har svårt att hänga med i alla tråddiskussioner här eftersom jag ej har tillgång till internet så mycket...

• thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-06-18 10:17:22 följande:
    har jag missat,trodde det bara var denna tråd ang linköpingstråd på FL
    Det finns en himla massa Linköpingstrådar ju. :)
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-06-18 14:00:40 följande:
    goder dag allesammans, hoppas ni har det bra, här har man fullt upp. willeman håller låda hela dagarna o tar verkligen all energi som finns, massor nmed förvärkar mest hela tiden o tur är väl att willes ena 19 åriga kusin är här uppe o bor med oss just nu så man får lite avlasning, nu ska dani jobba 2 pass till, sen blir det semester/pappaledigt i nästan 3 månader.....
    Skönt att ha kusinen. :)
    Snart kommer Molgan! Gud vad jag längtar! :D
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Leos och Vincents mamma
    Vi åkte o handlade mat på maxi istället för firandet på öf, passade på medans Leo var på dagis. Vi träffade på både Therese o Lilian där Vad folk det var på maxi trots att kl. bara var 13. Men nu är allt handlat tills imorgon iaf, sill, potatis o kött som vi ska grilla o massa annat o så ska jag göra en marängtårta med jordgubbar och laxrullar med champagne med jordgubbar i som lite aptitretare

Lillisen: Det såg jättebra ut på båda ögonen
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Mizzz skrev 2009-06-18 11:25:26 följande:
    Usch ja, inte alls skoj! Själv har jag precis kommit hem från Makeup artisten! Ser super skoj ut nu, brun färg på vänster öga och lila på det högra (vi testa två olika så får jag bestämma mig till bröllopet vad jag vill ha). Håret gjorde hon en provuppsättning på, alltså, hon jobbade inte igenom det helt och hållet, men som det såg ut så tror jag absolut att det kommer bli perfekt när hon gör det på riktigt sen! Ååå, bara tre veckor kvar nu!
    Jag längtar oxå! Ska bli såå kul att få se er i kyrkan o jag kommer garanterat att gråta
    Firstandhappy skrev 2009-06-18 14:00:40 följande:
    Åh, vad mysigt att ha honom hemma så länge sen!
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4