• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • JePaLuLi
    SmileyMalin skrev 2009-08-16 20:39:00 följande:
    Jag pluggar nog faktiskt bättre på distans.Nu var det ju i och för sig komvux jag läste på sist och där är det väl lite "slappare" än universitetet, men tyckte jag fick mycket mer gjort när jag satt hemma än på lektion.Läste vissa kurser i klass och vissa på distans.
    Ja alla är ju olika.
    Jag vill gärna vara på plats när jag pluggar, komma hemifrån liksom.
    Men det är ju också en väldigt stor skillnad på komvux och universitet.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • SmileyMalin
    JePaLuLi skrev 2009-08-16 20:43:10 följande:
    Ja alla är ju olika. Jag vill gärna vara på plats när jag pluggar, komma hemifrån liksom. Men det är ju också en väldigt stor skillnad på komvux och universitet.
    kan tänka mig det. Komvux kändes lite som dagis för vuxna ibland....
    Jag kunde plugga max ett par timmar om dan och ändå blir klar flera månader tidigare än vad jag skulle och dessutom få MVG i nästan alla ämnen.
    Alldeles för lätt i mina ögon!
    Nellie 060510 BF 090922
  • Leos och Vincents mamma

Jag vill inte gå i skolan utan distans passar mig bäst. Vill ta det i min takt.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour

Testknyter bärsjalen ;D
    Provade två olika varianter. Kalasbra gick det, för att vara med en katt iaf. Den översta gillade han. Bara låg och spann. :D

090816_07 by you.
    090816_08 by you.
    jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • JePaLuLi
    SmileyMalin skrev 2009-08-16 20:50:49 följande:
    kan tänka mig det. Komvux kändes lite som dagis för vuxna ibland....Jag kunde plugga max ett par timmar om dan och ändå blir klar flera månader tidigare än vad jag skulle och dessutom få MVG i nästan alla ämnen.Alldeles för lätt i mina ögon!
    Ja det är väldigt lätt att få bra betyg där. För lätt kan man tycka!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-08-16 19:22:00 följande:
    Nån som vet var man kan få tag i namnmuggar, dock inte i porslin? Ska in till stan imorron och skulle helst vilja slippa att fara omkring som en dåre
    brio har haft det
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mandarin

Första dagen tillbaka på jobbet idag efter semmestern. Vill inte.........

• Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-08-15 15:13:54 följande:
    vad händer om 2 månader? är det nya regler då?
    nä jag börjar jobba..
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-08-15 18:40:29 följande:
    Fast jag upplevde aldrig ens den sista biten av förlossningen som positiv... När Nellie äntligen kom ut var jag bara så lycklig att smärtan var över. Bebisen brydde jag mig inte ett dugg om. Undrade vad det var för konstig slemmig sak dom slängde upp på magen på mig och var nästan på väg att knuffa bort "det". Men så tittade jag ner och såg att det var bebisen. Fast det tog ytterligare en stund innan dom där starka känslorna kom. Och det kan jag ibland känna sorg över. Att jag inte kände någon kärlek eller glädje när jag såg Nellie för första gången Om det skulle bli planerat snitt den här gången skulle jag mest bli glad. Dom ändå två anledningarna till att jag vill föda vaginalt den här gången är dels att det finns många fördelar rent medecinskt och att det kommer ge min förra förlossningen mer mening. För om jag får en bra förlossning den här gången kommer jag förhoppningsvs känna att det ändå var värt att föda vaginalt förra gången för att ha "grovjobbet gjort" inför den här förlossningen.  
    fy fan , kännde precis som dig med... tur att min andra blev MYCKET bättre så jag kunde känna just så, att grovjobbet va gjort trots smärtan.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-08-16 11:10:35 följande:
    ja va bara trött å glad att smärtan hade minskat för inte fan är den ju över bara för att ungen är ute men självklart älskade ja henne med, va ju lite i en annan värld bara...
    wihiiii lustgas...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4