• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-18 18:46:42 följande:
    jippi jippi. vart är alla mina jordgubbar?
    åh gee mig skulle sitta smaskens till min chokladpudding som står i kylen
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Leos och Vincents mamma

Vad ni äter godsaker hela tiden Jag vill oxå vara gravid o kunna moffa vad jag vill när jag vill

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-18 18:50:37 följande:
    åh gee mig skulle sitta smaskens till min chokladpudding som står i kylen
    Blä.. Chokladpudding. :(
    Jag vill bara ha jordgubbar. Nyss tänkte jag att vi skulle ta en tur till stadens alla affärer för att hitta saker att äta. Men det kändes lite onödigt..
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 18:52:18 följande:
    Vad ni äter godsaker hela tiden Jag vill oxå vara gravid o kunna moffa vad jag vill när jag vill
    Det gör ja när ja inte är preggo me! Ja har nästan svullat MINDRE nu än ja brukar göra ,-)
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-18 18:55:32 följande:
    Blä.. Chokladpudding. :(Jag vill bara ha jordgubbar. Nyss tänkte jag att vi skulle ta en tur till stadens alla affärer för att hitta saker att äta. Men det kändes lite onödigt..
  • thelifesaviour

Fast det känns fint att han var helt beredd på att göra det med mig. :)
    Jag blev så sugen på plockgodiset på Willys. De har en hel del gott där. Jag är så kinkig. Jag hatar plockgodiset på vårt Coop.

• saltflingan
    thelifesaviour skrev 2009-05-18 18:55:32 följande:
    Blä.. Chokladpudding. :( Jag vill bara ha jordgubbar. Nyss tänkte jag att vi skulle ta en tur till stadens alla affärer för att hitta saker att äta. Men det kändes lite onödigt..
    Tycker du? Jag funderar också på att åka och handla, finns inget gott hemma. Plus att jag vill ha mandeltårta! Men jag vet inte, ska åka och hämta sambon om ca 2 timmar så det känns som du säger lite onödigt..
  • thelifesaviour
    saltflingan skrev 2009-05-18 19:02:10 följande:
    Tycker du? Jag funderar också på att åka och handla, finns inget gott hemma. Plus att jag vill ha mandeltårta! Men jag vet inte, ska åka och hämta sambon om ca 2 timmar så det känns som du säger lite onödigt..
    Haha, ja, lite onödigt känns det faktiskt. Vi har ju lite frukt hemma, det kan väl duga det. Men vi får se, jag börjar ändra mig igen. Haha.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4