Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

jag har aldrig tagit studenten...

Jenny... nää nästa gång får vi åka kommunalt så vi kan döa ett par timmar till.. ja just det, jag ska ju ha barn snart med ja..

• Firstandhappy

japp, snart dags att sussa här med, ska se om man kan få tid till att börja måla om sitt vitrinskåp imorgon...

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-21 20:59:54 följande:
    Tack Ewa för sällskapet, det va behövligt å kläderna va verkligen suupersöta Nu är ja tlöööt å skulle kunna stupa i säng på momangen men då kommer ja inte kunna sova lika länge som ja vill i morron så ska försöka kolla på filmen nu kl 21... Fröken somnade så fort hon fick komma upp i Pappsens famn så nu ligger hon i sin säng å sussar sött å Tedde har åkt å jobba lite till  trevligt när han går GL å han bara kan dyka upp så där utan förvarning Hann knapt komma i närheten av bröstet me pumpen innan d bara spruta ut å fick fylla hela flaskan innan det kändess skönt igen å då finns det ändå mjölk kvar! Aja fröken slipper va hungrig iallafall även om hon va lite väl tuttig ikväll...
    tack självunderbara... nu väntar vi på pizza, hoppas dom kommer klä fröken vacker sen i sensommar. kommerpreciiiis när du vill ha sällskap, bara att du hör av dig vettu...

Puss
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-21 17:28:06 följande:
    Jag ska ner på stan imorgon och lämna tillbaka en tröja som var för stor på Polarn O. Pyret. Nån som vill ta en fika/lunch?
    ska till bm vid 14.30 om vi skulle kunna dejta??

FATTA 9 fuckin dagar till bf..
  • Firstandhappy

ja just det linda, kollade precis de gratis inläggen vi fick med boxen o det är dom som lilliam pratar om, pigeon heter dom...

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-21 21:19:19 följande:
    Absolut! Samma tid samma plats eller? Ja shit, nu går det fort! Hoppas det blir sista besöket imorgon
    japp kl 12 utanför hm blir bra... ska in på ur o penn o kollaklocka nu när det är rea..
    nån mer som ska haka på??

jo jaghoppas med att det blir sista gången, nästa koll blir den 29'e men då SKA han va ute... blev sååå bebissjuk idag hemma hos linda, satt o bölade i soffan o kved ohhh så liteeeen...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-21 21:23:14 följande:
    Aah va bra då får ja kolla upp va dom kostar då, kanske räcker att ha nu i början iallafall när det är extra ömt liksom...
    precis, så kanske man kan ta dom billiga sen när det känns bättre, eller som vi pratade om att varva mellan dom beroende på om det är dag eller natt
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-22 08:23:33 följande:
    Jag och Jessica kanske tittar förbi och säger hej, vi ska ändå ner på stan. :)
    båda mina mysisar på en gång!!!
    JePaLuLi skrev 2009-06-22 09:06:31 följande:
    Gör så Ååh jag fick sovmorgon till 9 idag, snälla barn
    fick inte jag, wille genomsjuk, näsan rinner o ögonen kleggar, håller mig borta från barn idag... sov i vår säng vilket innebar 3 timmar sömn till mamma i natt..
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-06-22 10:10:41 följande:
    ag har iaf inte sett dom nån annanstans, men det är möjligt att brio har dom oxå.
    har oxå bara sett dom där men har inte heller kollat så hårt efter dom på andra ställen..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-22 10:33:15 följande:
    kommer med på stan men håller mig borta från era små...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4