Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-06-27 11:51:08 följande:
    Vi har satt upp vår stora familjepool och Lucas är överlycklig. Jag blir alldeles varm av att se honom, livet är allt bra härligt!
    är ute hos mamma o badar, wille har med tagit premiärdoppet nu... guuud va han skrattade när vi simmade runt, o jag har köpt ny bikini o en strandklänning som passar ihop med min nya fina rosa klocka....wiiiiii..
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-06-27 14:01:46 följande:
    vilken skum dag det här blev...Åkte till frissan imorse, och när jag sitter där i frisörstolen och småpratar blir ja plötsligt rejält illamående, i nästa sekund börj det flimmra och mörkna framför ögonen och innan jag hinner förstå vad som händer som svimmar jag av. Mitt i frisörstolen!Vaknade dock nästan direkt när det förvånade och rädda frisören började ruska om mig....Åkte direkt hem till min kära mamma som bo precis i närheten av frissan och har sedan suttit och slöat i soffan resten av dan.Känner mig fortfarande lite skum i kroppen så får nog ringa till mvc på måndag!
    usch o fy, du får se till ta hand om dig....
  • Firstandhappy

Jenny.... köpte min bikini på kappahl...

• Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-06-28 10:49:08 följande:
    det skulle vara skönt att få bada ute.men här blir det inget bad ute förren lilla tösens brännskada är läkt.lär ta minst 2 veckor till innan vi kan bada ute
    om såret va så pass litet som en 5 krona kan ni köpa bra läkplåster på apoteket så kan hon bada iallafall..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-28 11:30:47 följande:
    Puh, jag bakar havrefrallor o rabarberpaj i värmen! Vi har 25 grader i skuggan ute o 30 grader inne! Jag ska ha spavisning här ikväll så var tvungen att baka lite, men nu är jag strax klar så då ska jag ut på tomten o SOLA! O svalka mig lite i poolen. Barnen följde precis med sambon för att shoppa lite olika saker, så jag är helt ensam o njuter
    jag bygger solbrygga o ska snart ge mig på att bygga grind hem till öppningen..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-29 17:08:35 följande:
    Här blir det definitivt kopparspiral sen, inga fler hormoner i mig! P-staven var det värsta jag varit med om, mini-piller nästan lika illa. P-piller har dock funkat ok. Men kopparspiral ska det bli denna gång. :)
    blir nog spiral här med efter Molgan... nä nu ska det målas grind medans mannen lagar mat, sen blir det alcofri öl i solen o hoppas på tätare värkar...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-29 18:56:40 följande:
    Ja, det är ju antingen eller. Jag hade min jämt istället, blödde två veckor, blödningsfri en vecka osv. Ingen kontunitet, blödde nästan konstant i två år. Men för andra tar den ju bort blödningar helt.. Man vet ju aldrig förrän man provat. :/
    jag hade väldigt lite blödningar men mådde inte bra av den istället, annars fungerar den ju hur bra som helst då man aldrig märker av den. sitter i 3 eller 5 år..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-29 19:12:17 följande:
    Nä, jag mådde också piss, värsta hormonmonstret. :( tjock blev jag också då, gick upp 10 kg på jääättekort tid.
    samma här, fast när jag gick på piller...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-29 20:56:58 följande:
    Hehe sötnosr då Ja jag märker bara skillnaden om ja är lite strässad om ja ska pumpa tex så rinner det dåligt, slappnar ja då av å bara tar det lugnt så forsar det till. Så att sträss över amningen påverkar är ja numer helt säker på.. Sen är det ju självklart väldigt induviduellt som det allt annat.. Men min kompis som inte kunnat amma nån av sina mer än 2-3 veckor blev välldigt strässad över amningen så tillslut låste det sig helt... så att det har ett finger med i spelet tror ja men sen är det nog inte den ända faktoren till att det inte funkar.
    så vart det för mig, vart för mycket tjat o stress o tvång över amningen så mjölken slutade komma, den här gången ska jag försöka ta det lugnt o må bra över allt istället o sen får resten lösa sig självt..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4