Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

nä ni, syns om en stund, dags att klä på sig...

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-22 11:06:53 följande:
    Så kanske det är, men vad heter den brevid McD då?? *förvirrad*
    Lekia...

tack för idag tjejer, hade tydligen  tid på KH kl 14 så blev ju en aning sen, men men, smällar man får ta som övertrött gravid kossa i värmen..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-22 16:33:32 följande:
    Oj då, men du fick komma in ändå då? Ja det är inte lätt att hålla reda på allt! Tack själva, som jag misstänkte när jag gick så kom kaoset, är helt slut nu!
    jo då det fick jag... nu ska vi åka till ikano o se om jag fortfarande inte kan hitta en klocka.. bikini va det me ja..
  • Firstandhappy

o en klocka blev det. wille fick bestämma mellan två olika..

• Firstandhappy

va gör alla??? dött e det.. nä nu blir det godis o film halvnaken i soffan eftersom VI ÄR SJÄLVA...

• Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-06-22 21:18:09 följande:
    Jag tittar på fotboll. U21-EM Tyskland- England. Men jag tittar bara med ett halvt öga...
    urk o blä va trist...
  • Firstandhappy

pool, bubbelvatten o wille sovandes i vagn, ewa utslagen i bikini på gräsmattan ute på landet, glass o kaffe serverat till solosängen under parasoll... livet e gott ibland..

• Firstandhappy

gooooood morgon... strålande sol, kaffet klart, familjen på kalashumör, fika på stan och massa egentid på agendan idag.. ibland är livet lite bättre än annars.. *leeeer* oh har badat för första gången i år med... kallt va det..

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-25 08:59:18 följande:
    Vaknade med mjölkstockning idag :-O Inte skönt, men man får väl se det positivt och vara glad över att det fortfarande funkar. Han blir ju trots allt 7 månader snart Hoppas alla får en bra dag, några av er träffar jag sen. Det ska bli vaaaarmt och skönt!
    utefika idag kanske??
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-25 11:13:08 följande:
    Stälde mig på vågen i morse det va en trevlig uppkevelse! Vägde 75kg innan fröken kom ut å nu visade den 66kg  bara 10 kg kvar! (vägde mig när ja åkte hem från bb å då vägde ja 70) Snart får ja nog tillome på mig mina ringar igen *drömmer* men än så länge kommer dom bara till rakt över knogen... hoppas ja slipper slå ut dom!
    nice nice....
    LillaLilli skrev 2009-06-25 11:15:49 följande:
    om ni ska ha utefika. köper ni fika eller tar ni med er var för sig? jag är i Linköping idag och imorgon. är sugen (som vanligt) på att ses. Men måste se hur karln mår först när han vaknar. han har sovit heela tiden sen jag skrev senast :D
    vi köper ute om inget annat anges, tex picnic i trädgårdsföreningen.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4