Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-21 22:04:05 följande:
    Jag kommer precis hem från ett ljusparty, mycket trevligt o såå mycket fint som jag ville ha.Den 23 juni kl. 18.30 ska jag ha en spavisning här, så ni alla får jättegärna komma hit då
    Gillar du spa? Vad är en spavisning förresten? Visar de produkter för hemmaspa eller vad? :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-22 00:04:06 följande:
    Ja, jag gillar spa Ja, de ska visa produkter för hemmaspa, olika sorter o ljus o såna saker som ska vara lugnande bland annat.
    Då vet jag en bra blogg för dig.
    www.spabanken.se
    =D
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-22 12:45:25 följande:
    Herregud.. Vi var nyss ute på Coop Forum för att göra lite inför-helgen-shopping, där var det rätt lugnt som vanligt, men jag har ALDRIG sett så mycket bilar på Ikano/IKEA förut, har folk inget vettigare för sig en ledig fredag?!
    Det var grymt många bilar i Nrk också idag.
    Vi kom hem med bagaget fullt med grejer till bebis...plus impulsshopping av ny skrivare till hemmet.
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-23 11:28:22 följande:
    nån som vill hjälpa till å uppfinna en tidsmaskin, en sån där man kan sappa sig runt me Blä vad tiden står stilla nu å änn värre känns det just NU..Fan ja har ju haft massa mensvärk - samandragningar - förvärkar hur länge som hällst å NU är dom som bortblåsta å har vart i flera dagar... *suck*
    Det stämmer alltså att de sista dagarna är segast...
    Vår bebis lever rövare i mig, är aldrig stilla tycker jag. Fast det är skönt att veta att den verkar trivas.
  • Apipoulai

Vi har varit duktiga idag och skruvat ihop både säng och skötbord. Sen stressade vi iväg på bröllop. Nu är det äntligen dags för mat. Jag är sååå hungrig. Ska bli gott med tacogratäng. :d

• Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-23 15:06:13 följande:
    Ja, jag har varit inne där o kollat
    Hoppas det fanns något som intresserade dig. Jag själv är inte så superintresserad av spa, men massage och sånt tackar jag ju aldrig nej till förstås. ;)
  • Apipoulai

Fast skönast är nog riktig massage utförd av en person. framför dessa stolar som finns.

• Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-05-23 20:48:43 följande:
    nej det är som vanligt då.. den här sprattlar med för fullt o är ganska elak.. absolut, fast gratis 1-2 ggr i veckan är rätt gott det med.
    Gratis is the shit!
  • Apipoulai
    SmileyMalin skrev 2009-05-23 22:10:37 följande:
    minst sagt! för att inte tala om dom på övertid...Nellie behaga inte komma fören 8 dagar efter BF och dom 8 dagarna var inte roliga.... gick upp på morgonen, satte mig i soffan och sen satt jag där och tjöt som en gris tills det var dags att gå och lägga sig. Kommer ihåg att min sambos bror kom förbi en sväng någon av dom dagarna och trodde att världens katastrof inträffat och något typ dött eller nåt, när han fick syn på mig
    Jag och bebis har bestämt att sju dagar över tiden är lagom. Får se om den kan hålla sit löfte. ;) Hade varit coolt att ha födelsedatumet 090807. =)
  • Apipoulai
    SmileyMalin skrev 2009-05-23 22:20:48 följande:
    då lär du nog inte få den dan bebisen verkar vara retfulla typer!Själv skulle jag gärna pricka in 090909 men det är nog bara glömma!Nellie var beräknad till 2 maj, det enda datum jag absolut inte ville att hon skulle födas på var den 9 maj eftersom sambon fyller då.Så gissa vilken morgon jag vaknade med värkar...... självklart den 9 maj!Dock tog hon 1 och 1/2 dygn på sig att komma ut så dom hann få varsin födelsedag ändå!Men som sagt, bebisar är retfulla typer!
    Ja, troligen blir det så. Det är ju som sagt bebisen som bestämmer sin egen födelsedag (oftast).
    Fy vad retligt, men tur att hon tog tid på sig iaf.
    Jag kanske får sätta upp ett annat datum, så kanske den retas och kommer sjunde iaf. ;) Fast vårt barn är nog inte så lättlurat. ;)
    090808 och 090809 funkar ju också iof, men som du säger, den kommer säkert den fjortoende bara därför. hihi.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4