Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

Det var väldigt vad folk befann sig på ställen där det händer saker.
    Jag själv var där den där älgkalven kollavippa av stress.

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai

Jag har gjort två kolumner

Ja tack!
    * ...
    * ...
    * ...
    * ...

Nej Tack!
    * ...
    * ...
    * ...
    * ...

Tydligare än så kan det väl inte bli!?
    (så fyller jag i så fort jag kommer på nåt.)

• Apipoulai

Moderkakan, vad ball! Får man klämma lite på den också? :D
    En ganska abstrakt sak för tillfället, kan var kul att ha sett liksom.

• Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 16:15:21 följande:
    får du absolut om du vill, kan klämma på den som en stressboll medans dom syr dig om du spricker..dom som sett den säger att den är väldigt vacker på sitt egna lilla sätt..du får ta med den hem oxå om du vill...
    Haha...ta hem den behöver jag inte, den får gå under riskavfall tror jag. ;)
    Men det vore iaf intressant å se hur livmodern och moderkakan är uppbyggd. Det är ju inte samma sak att se det på bild liksom.
    Men man kanske är så fokuserade på det nya lilla livet att man skiter i det helt och hållet. :)
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-05-29 11:48:49 följande:
    Kan man inte spraya sån där fy-spray då?Jag fick tips om att lägga kaffesump i jorden för att hålla katterna borta. Det kanske funkar?
    Jag har hört att kaffesump är bra mot sniglar.
    Apelsinskal däremot, det skyr katter som pesten.
  • Apipoulai
    Fru T: Kommer det nån bebis, eller? Säg till henne att det är dags idag.
  • Apipoulai

Men du: Fint folk kommer sent! =)

Vad trevligt det lät. Jag vill också till hamnfesten, men min make behagar inte komma hem idag, verkar det som. :(

• Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-30 18:24:34 följande:
    Mamma säger att hon kommer den 4e för då har ja tvättstugan bokad då sa ja att jädrar då springer ja å bokar om tiden till i morron
    Haha, ja gör det! :) Det hjälper säkert. Men det är ju skönt att veta att det är högst 14 dagar kvar iaf. Jag har typ 60 kvar + ev överburenhet. :/ Det suger lite.
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-30 22:48:33 följande:
    Jag har försökt filma lite, men så fort jag tar fram kameran så slutar bebis! Inte så sugen på att visa upp sina konster. :) Skulle filma och visa Linus när det hände första gången, men icke. :)Ja, sådär känner jag rätt ofta. Helt plötsligt så kommer jag på "Herregud, jag är gravid, hur fan gick det till?!" och jag känner att det är liksom inte riktigt på riktigt. Haha, som du säger, ett barn man lånat, det är liksom inte riktigt verkligt. Men spännande och väldigt häftigt. Just ikväll är jag dock mest grinig. :)
    Haha, samma här, så fort jag slår på rec, då slutar den röra på sig. Otroligt irriterande. :)
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4