Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

Någon som vet vad det är för evenemang i Bergs Slussar i helgen?
    Vet bara att Team 60 ska uppträda, och dem vill vi se.

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-05-27 08:49:46 följande:
    det är "barndagen" ,en massa jippo med tivoli,sen kan barnen kolla i polisbil,ambulans,brandbil mm samt flotttävling mm mmvi brukar åka dit,men nu börjar barnen tycka att det är tråkigt då det är samma saker varje år
    thelifesaviour skrev 2009-05-27 08:49:46 följande:
    Kanaldagen, lite flottar och grejer. Har sänt radio därifrån någon gång, rätt menlöst. :)
    Okej, fast Team 60 vill man inte missa. :p
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-05-27 08:53:14 följande:
    vad är det för nått?har noll koll*skratt*
    Försvarets officiella uppvisningsgrupp inom flyg.

http://www.mil.se/sv/I-Sverige/Centra/Forsvarsmaktens-HR-centrum-FM-HRC/Uppvisningsgrupper/TEAM-60/

http://sv.wikipedia.org/wiki/Team_60
    thelifesaviour skrev 2009-05-27 08:53:57 följande:
    Jo, det kan jag helt ärligt säga att jag vill. :)
    Nej, flyguppvisningar är coola. Speciellt om de flyger i formationer eller avancerat(loopar, rollar etc).
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-27 09:05:25 följande:
    Nje, jag ser inte det speciella med det.. Terrordåd i Lahore igår/inatt, har en bekant som bor där, man får hoppas att allt är bra.
    Inte flyguppvisning och inte fotboll... Vad tycker du om min vän? :)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-27 09:23:29 följande:
    Haha, roliga saker! :)Sportvis gillar jag allt som har med skidor att göra!
    Utförsåkning is the shit. =D Undra hur det blir nu när man får knodd, den måste introduceras tidigt. ;) Får hyra in mormor och morfar, tror jag. ;)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-27 09:33:58 följande:
    Jag kan inte åka för fem öre, men jag älskar att titta. Framför allt längdskidor och skitskytte.
    Bara att hyra ett par lagg och ta sig ner till "Östgötaalperna" i Kisa, nästa vintersäsong. :)
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-27 10:22:55 följande:
    Mannen ska jobba vakt på hamnfesten men kvällstid då när öltälten är öppna... Om inte lilltösen tar sitt förnuft till fånga å kommer ut!Idag är det lugna gatan som vanligt blir så putt Vi ska till bm 14 så då ska vi gå upp så ja får skuffa ner magen lite till, man kan ju alltid hoppas att det hjälper! Ja sa till Tedde att ja funderar på att be om undersökning å då sa han att om inte ja gör det så gör han det å då är det nog likabra att ja gör det för det vore ännu mer pinsamt om HAN fråga bm om ja kan få en undersökning
    Där är du ju, vi som trodde du var uppe på förlossningen... ;) Men sovmorgon och annan sysselsättninge än FL ska man inte förakta.
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-27 11:01:08 följande:
    undrar va vi ska med en bebis till när vi redan har en...
    Bra fråga, men gulligt är det. :)
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-05-27 11:49:37 följande:
    gillar inte det badet.sist var toaletterna så skitiga att man nästan kräktes av hur snuskigt det var där.
    Usch då, det var ju inget roligt att höra. Men till i år tror jag det har gjort en hel del reparationer på anläggningen.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4