Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

thelifesaviour skrev 2009-07-10 08:21:20 följande:
    Den mamman lever nog i förnekelse. :) Som om att unga döttrar inte hade sex, jo, jag tackar jag. Det måste ju vara poolen.
    som typ jungrufödelse.mamman borde gå en biologikurs igen,hon om nån borde veta hur man blir gravid{#lang_emotions_laughing}

vet nån hur dags klädjätten på c öppnar?
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-07-10 09:11:40 följande:
    De öppnar 10 tror jag.
    tack
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-07-10 11:07:24 följande:
    vilket nummer skall man ringa om man har frågor om barnen/sjukvård här i Linköping
    1177 om jag minns rätt
  • Familjetrollet

men vad har de hittat på Fl nu+en massa pilar och nu text efter allas alias

• Familjetrollet

Utmärkt!
    Tisdag 14/7 kl. 1300 Trädgårdsföreningen, bestämt!
    Ses vi vid lekplasten?

Tag med fika/picknick.

Jenny&Patrik
    Apipoulai
    thelifesaviour
    Familjetrollet
    firstandhappy

jag får hoppa fikat denna gång.kan alla dagar utom torsdag denna vecka

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-07-13 23:53:04 följande:
    tänkte med på det... hoppa fika men kan alla dagar utom torsdag när det är tisdag?? förvirrad..sitter o kollar på assnygga frisyrer.. funderar på kort och rött eller koppar med blonda slingor.. mmmm mumma va snyggt, men frågan är om det kommer vara det på mig??
    haha jag menar tisdag.är helt borta pga många saker som ska fixas varje dag{#lang_emotions_laughing}
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-07-14 08:53:15 följande:
    Jag kan inte med ord beskriva hur sjukt stolt jag är just nu!Lucas tog av sig blöjan, plockade fram sin potta och KISSADE helt själv. Min stora älskling!!
    villken duktig gosse.

här är det stressigt värre idag.är inte på humör då FK då bara ska ställa till allt!{#lang_emotions_frown}
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-07-13 21:59:35 följande:
    usch o fy, ja se vad man hittar när man är ute o jagar, vill ha tag på en oval spjälsäng..
    det fanns ovala spjälsängar 2001 på ikea.de såldes bara det året.de efter hett eftertraktade
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-15 20:14:43 följande:
    Våra sötnos är en slagen hjälte
    villken sötnos

hoppar in lite snabbt bara.jag hoppar av tråden ett tag framåt,ni som vill ses eller ta en fika kan inboxa mig på FB.är numera mest på FB istället
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-07-19 20:26:27 följande:
    jo att det är normalt har ja fått veta å inte trodde ja nåt annat heller har en Beco sele men inte har ja tänkt steget städning å diskning med den inte, bara tvättning Men det är nog "bråket" vid amningen som är jobbigast å tär på mig... hon får i sig vad hon ska å det bara sprutar men vi kommer inte riktigt överens...ikväll har hon än så länge en snäll kväll so tur är...
    hoppas din amningen blir bättre snart.för mig var amningen ett rent helvete varje gång

har inte läst nått i tråden de sneaste dagarna så jag vet inte om det finns nån inplanerad fika nästa vecka

jag tar gära en fika nästa vecka om jag kan röra mig då.just nu har jag fått tillbaka värken och smärtan med besked.fick åka hem från tornby då det blev olidligt och tårarna var nära.

Dinana

har du fått din väska nu?
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4